Tilte1365380573 Skrevet 10. september 2003 Del Skrevet 10. september 2003 Jeg er en jente på 29 som den siste tiden har vært veldig plaget med mye utflod. Det har pågått over lang tid, men ikke hatt noe merkelig farge eller lignende. Har inntil i vinter hatt fast partner i 3 år. Etter dette har jeg hatt sex med 3 andre, men hele veien vært nøye med beskyttelse. Har nå ny partner og gått over til p-pillen. De siste dagene har jeg også hatt litt kløe og utfloden virker relativt tynnere enn før men med små hvite klumper. Mest trolig er dette en soppinfeksjon, men jeg har ikke opplevd klumpete utflod før. Min partner har ingen problemer eller symptomer på noe. har time hos gynekolog i oktober, men begynner nå å frykte at noe er alvorlig galt da dette har pågått en stund.Å bli våt i forbindelse med et samleie er ikke noe problem da det mer eller mindre bare renner av meg. Jeg synes det er plagsomt.Hvertfall nå som det kommer hele tiden og i tillegg klør og er småklumpete. Er det noen som har noe erfaring med dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/119174-klumpete-utflod/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.