Gå til innhold

Hjelp!! Reinskav - hva passer til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte selvfølgelig på en type potet... Kokte, ovnsstekte med basilikum eller hva? Håper noen har noen gode forslag!

Skrevet

Dersom du lager finnbiff, så passer det med kokte poteter eller ris.

Skrevet

Hva med røstipoteter?

Eller råstekte poteter i terninger.

Krydre med litt knust enebær og salt.

Skrevet

Hva i all verden er reinskav? Trodde du mente en eller annen form for lav eller mose.......

Skrevet

Skal du lage finnbiff? Vanlige kokte poteter synes jeg er best til da, finnbiffen er så nydelig på smak i seg selv at den ikke trenger fancy poteter til. :o) Broccoli er et must! Og liker man sopp så er det god til sies det.

Skrevet

Hva i all verden er reinskav? Trodde du mente en eller annen form for lav eller mose.......

Reinskjøtt skåret i tynne, tynne flak. Ypperlig til å lage f.eks. finnbiff av.

Ja, nå ble jeg jo overhode ikke sulten....

Gjest finnbiffens mor
Skrevet

Min favoritt til finnebiff er fløtegratinerte poteter.

Skrevet

Til Finnebiff liker jeg best kokte poteter, rosenkål og tyttebærsyltetøy.

Skrevet

Å - så mange bra svar! Tusen takk, folkens! :)

Jeg glemte jo egentlig noe viktig da - at det dreier seg om reinskavgryte - skal lage viltsaus med enebær osv og ha reinskaven oppi der. Likte godt idéen til BettyBlue!

Skrevet

Det aller beste er selvsagt store mengder hjemmelaget potetstappe.

Skrevet

Til Finnebiff liker jeg best kokte poteter, rosenkål og tyttebærsyltetøy.

Rosenkål er ikke menneskeføde.

Skrevet

Reinsdyr og basilikum?? Nææ...

Hold deg til vilt-stilen, litt avrundet småskarpt og lett syrlig.

Kokte eller stappa poteter, naturguddommelig saus (rømme og einebær, kanskje litt sennep) tyttebær evt. rogn eller rips, favorittsoppen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...