Gjest Hvorfor be om mindre enn det hele?! Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 Jeg og kjæresten tenkte vi skulle dra til Thailand i slutten av januar og bli et par uker... Blir vel ett par to tre dager i Bangkok, og så..HVOR ANBEFALER DU AT VI DRAR? Vi er ute etter ett/flere steder hvor en kan oppleve de vakkre strendene og den romantiske stemmningen, slappe av i varmen, bade og spise god mat. For en stund hvertfall...Er ikke typen som kan ligge på stranda to uker i strekk.Det burde mao finnes en form for tettsted hvor det er litt liv og røre i nærheten (elsker trange smug og store markeder). Skulle gjerne også dratt på en "oppdagelses ferd i bushen" ..en eller annen kulturell opplevelse av noe slag. Mao vil vi ha alt :-) Vet DU hvor vi finner det? Takker for alle henvendelser! 0 Siter
Sør Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 Hei, Hvis dere har erfaring med å kjøre i storbyer, anbefaler jeg dere å leie en bil. Steder dere absolutt bør besøke: Det flytede markedet 80 km SV for Bangkok (ikke det i Bangkok) Hua Hin Koh Samui (Koh betyr øy) Koh Phi Phi (Pee Pee) Phuket (litt utenfor sentrum) Det er også meget interessant å reise til nord-Thailand, men det er ikke så mange strender der. Det blir også litt for mye stress hvis dere bare skal være der 2 uker. God reise! Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Hvorfor be om mindre enn det hele?! Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 Flere Gode Forslag?!? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 11. september 2003 Skrevet 11. september 2003 Flere Gode Forslag?!? Forslagene til Sør er da mer enn gode nok. Selv var jeg i Hua Hin sist juni. Bodde på Central Hua hin Village - paradis på jord! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.