Gå til innhold

legge inn skjema på hjemmesiden?


sarhah

Anbefalte innlegg

Gjest Bombadilla

"Ingen kjenner noen som bruker noe annet enn IE av de som skal ha tilgang til sidene og bruke dem. Hva 13-åringer i Hammerfest bruker spiller ingen rolle."

Det er bare amatører som tenker som du gjør - og som jeg har sagt tidligere: det er ikke no galt med amatører, men du utelukker en hel del mennsker fra siden din - også meg som bruker Opera, samboeren min som bruker Opera - en hel del mennsker her på DOL som bruker Opera.

Det er bare amatører som synes det er greit. Profesjonelle jobber helt anderledes - de lager løsninger som passer ALLE plattformer, ALLE nettlesere.

Hvorfor er det ingen brukere som klager? De er veldig avhengige av alt funker og er plass, og kommunikasjonen går livlig.

Amatører? Det er for dumt å si.

Javel, da sier vi det. Mer får du ikke vite og det spiller ingen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skulle vel ikke være Ulv som er kledd i nye fåreklær, dette her :)

Jeg kjenner bare en som forsvarer FP lidenskapelig, og det er ulven.

At jeg ikke tenkte på det før.

Du har selvsagt helt rett.

Jeg har fått disse tåpelige argumentene servert før. Til forveksling ordrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bombadilla

At jeg ikke tenkte på det før.

Du har selvsagt helt rett.

Jeg har fått disse tåpelige argumentene servert før. Til forveksling ordrett.

Jeg har fått disse tåpelige argumentene servert før. Til forveksling ordrett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bombadilla

At jeg ikke tenkte på det før.

Du har selvsagt helt rett.

Jeg har fått disse tåpelige argumentene servert før. Til forveksling ordrett.

Ordet tåpelig høres veldig arrogant ut egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bombadilla

At jeg ikke tenkte på det før.

Du har selvsagt helt rett.

Jeg har fått disse tåpelige argumentene servert før. Til forveksling ordrett.

Det er noen som kødder her, men det er sant som jeg skriver. Mulig noen ikke liker det, men sånn er det. Det skulle ikke vært lov eller mulig.

Noen er eksperter, andre er kunstnere, noen driver bisniss og vil bare tjene penger. Og noen er bare arrogante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Miss Angostura

Det skulle vel ikke være Ulv som er kledd i nye fåreklær, dette her :)

Jeg kjenner bare en som forsvarer FP lidenskapelig, og det er ulven.

Her er en til. FP er faktisk akkurat det rette til mitt bruk, og det virker uten at jeg kunne en dritt om web fra før.

Jeg har lært av en mester.

Det fine er integreringen med Office som jeg kan fra før. Tabeller kan f.eks. lages i Excel og kopieres direkte inn i FP. Alle oppgaver har hittil latt seg løse med mesterens hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er en til. FP er faktisk akkurat det rette til mitt bruk, og det virker uten at jeg kunne en dritt om web fra før.

Jeg har lært av en mester.

Det fine er integreringen med Office som jeg kan fra før. Tabeller kan f.eks. lages i Excel og kopieres direkte inn i FP. Alle oppgaver har hittil latt seg løse med mesterens hjelp.

Herregud Ulv, er du sykelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvejeger

At jeg ikke tenkte på det før.

Du har selvsagt helt rett.

Jeg har fått disse tåpelige argumentene servert før. Til forveksling ordrett.

Unnnskyld meg, Ulv bruker et amerikansk webserverbasert utviklingssystem. Dyrt og bra. Lærer folk å bruke FP, men bruker det ikke selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da bør du svare vedkommende som har skrevet hovedinnlegget, ikke meg. Det kunne ikke falle meg inn å anbefale noen å bruke FP - så fremt de ikke er helt, helt nybegynnere og bare har behov for å lage en liten site.

Med FP kan man lage sider langt bedre enn du noensinne kommer til å klare å lage, så ikke kom å si at det er kun for å lage enkle sider. *hrmf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"...De fleste sier det lager mye søppelkode,..."

Ja - nettopp.

Du oppnår én eneste ting: At sidene kun fungerer 100 % med Windows og Explorer.

De som "brekker seg over FP" er de som ikke kjenner programmet! - Så bare fortsett, så ser vi hvem som ikke kjenner noe til programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...