Gå til innhold

Noen som har vært på Frambu?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har vært der flere ganger, og synes det er et flott opplegg. Mnnge starter en ny tidsregning etter de har vært på der, det blir før og etter Frambu. Dagene er lagt opp med forelesninger for foreldrene og skole/barnehage for både friske søsken og de funksjonshemma barna. Søsken pleier å stortrives, de svømmer, drar på turer osv Det er fine omgivelser rundt Frambu. Du må regne med å få svært direkte informasjon om sykdommen eller handicappet til ditt barn. Alt blir sagt uten omsvøp. Det oppleves som tøft, men det er bedre å vite enn å leve i uvisse. Du vil sikkert utveksle masse nyttig info med foreldre og fagfolk i den perioden du er der. Lykke til

Gjest gleder oss nå

Har vært der flere ganger, og synes det er et flott opplegg. Mnnge starter en ny tidsregning etter de har vært på der, det blir før og etter Frambu. Dagene er lagt opp med forelesninger for foreldrene og skole/barnehage for både friske søsken og de funksjonshemma barna. Søsken pleier å stortrives, de svømmer, drar på turer osv Det er fine omgivelser rundt Frambu. Du må regne med å få svært direkte informasjon om sykdommen eller handicappet til ditt barn. Alt blir sagt uten omsvøp. Det oppleves som tøft, men det er bedre å vite enn å leve i uvisse. Du vil sikkert utveksle masse nyttig info med foreldre og fagfolk i den perioden du er der. Lykke til

Takk! Ja, det er fint å få informasjon uten omsvøp. Hittil har alle pakket alt inn til de grader at jeg har blitt veldig irritert! Bedre å kalle en spade for en spade og jobbe derfra, mener jeg! Takk for info! Vi gleder oss!

Takk! Ja, det er fint å få informasjon uten omsvøp. Hittil har alle pakket alt inn til de grader at jeg har blitt veldig irritert! Bedre å kalle en spade for en spade og jobbe derfra, mener jeg! Takk for info! Vi gleder oss!

De vet hva de gjør på Frambu, de har rutine og takler det meste. det som er synd er at det er at de ikke følger opp når du kommer hjem bortsett fra å sende rapporter til hjemkommunen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...