Gå til innhold

Er du misunnelig? En drift sterkere enn kjønnsdriften


Gjest Bombadilla

Anbefalte innlegg

Da er det ikke bare meg, godt å høre..Det er i hvertfall tre nick, to i denne tråden og et til, som jeg er overbevist om at er Ulv..

Jeg hadde også vedda mye, men denslags lar seg jo ikke bevise, så det er fåfengt å satse på..:o)

Jeg vedder på at det er noen som prøver å få dere til å gjette feil.

Dere savner "Ulv i Faarikaal" og prøver å vekke han opp. Han ler sikkert av dere, og det gjør sikkert spekulantene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke i kveld

Garantert! Jeg er igrunnen overasket over at den ikke har kommet allerede etter første innlegg inneholdene spekulasjoner..Da gjerne av et annet "ukjent" nick,da så klart..

Spesielt påfallende synes jeg det blir når man skriver tåredryppende avskjedstaler først, for å retunere etter nøyaktig en halvdag..

Jeg tipper folk ville tatt de fleste her(som skriver mye), på skrivestil, implisitte holdninger o.l, også meg.

Jeg skjønner ikke at han ikke skjønner det! Dette blir bare for dumt...:)

Hm.

Er det morsomt?

Er det personfokusert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes jo det virker noe søkt å syte ut et avskjedsinnlegg fordi han ble beskyldt for nettopp å syte, og bedre blir det ikke når han åpenbart kaster seg på i tråden under andre nick og skriver støtteinnlegg til seg selv, for så å operere med nye nick allerede 30 minutter etter at han har gitt seg.

Merkelig er det også at han ikke ser selv hvor lett han er å kjenne igjen. Det skal tross alt litt til for å ikke kjenne igjen en fyr som har skrevet i snitt 1000 innlegg per dag de siste to årene.

Hyppigheten av nye nick de siste dagene har også økt med noen tusen prosent :)

Det er så åpenbart at nå synes jeg faktisk synd på fyren. Det hele har noe tvangstanke over seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vedder på at det er noen som prøver å få dere til å gjette feil.

Dere savner "Ulv i Faarikaal" og prøver å vekke han opp. Han ler sikkert av dere, og det gjør sikkert spekulantene også.

"Han ler sikkert av dere, og det gjør sikkert spekulantene også."

Bare den setningen her avslører deg, Ulv.

Du ser det virkelig ikke selv, men din skrivemåte, din måte å stokke ord på, din måte å uttrykke deg på, samt din måte å diskutere på, er like treffsikker som en DNA analyse.

Du ser det bare ikke selv.

Personlig savner jeg Ulv veldig. Det skal jeg ha. Nei, ærlig talt. Dol er faktisk åpent for alle, og ikke har jeg noe i mot Ulv, men jeg forbeholder meg retten til å fortelle deg når du syter som en liten femteklassing, når du diskuterer som en idiot med dine eksempler fra galehuset, akkurat som jeg aksepterer at folk forteller meg hvilken idiot jeg er.

Er man med på leken så får man tåle steken. Det er jeg, og jeg tåler steken. Du var også med på leken men du tåler mindre enn en gjennomsnittelig 3 åring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Han ler sikkert av dere, og det gjør sikkert spekulantene også."

Bare den setningen her avslører deg, Ulv.

Du ser det virkelig ikke selv, men din skrivemåte, din måte å stokke ord på, din måte å uttrykke deg på, samt din måte å diskutere på, er like treffsikker som en DNA analyse.

Du ser det bare ikke selv.

Personlig savner jeg Ulv veldig. Det skal jeg ha. Nei, ærlig talt. Dol er faktisk åpent for alle, og ikke har jeg noe i mot Ulv, men jeg forbeholder meg retten til å fortelle deg når du syter som en liten femteklassing, når du diskuterer som en idiot med dine eksempler fra galehuset, akkurat som jeg aksepterer at folk forteller meg hvilken idiot jeg er.

Er man med på leken så får man tåle steken. Det er jeg, og jeg tåler steken. Du var også med på leken men du tåler mindre enn en gjennomsnittelig 3 åring.

Det kan du tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj .... I forhold til hva forresten?

Næ, tenkte at han kanskje tok seg veldig nær av det som ble skrevet.

Sikkert bare jeg som fikk et lite anfall av medmenneskelighet. På den annen side er han jo som sagt med på leiken. Hadde nok vært mer barmhjertig om det var et annet nick som rabla i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ, tenkte at han kanskje tok seg veldig nær av det som ble skrevet.

Sikkert bare jeg som fikk et lite anfall av medmenneskelighet. På den annen side er han jo som sagt med på leiken. Hadde nok vært mer barmhjertig om det var et annet nick som rabla i vei.

Vel, jeg skal ikke si noe - jeg har "tømt" meg opptil flere ganger her inne, så hva jeg mener er vel ganske innlysende.

Ja, nei - jeg kom egentlig bare inn her for å signere under ditt og lagunas innlegg - jeg fikk det bare ikke helt klart frem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker både å gi og å få lodd i gave.

Jeg kunne med glede gratulert en som vant noen millioner, har faktisk en barndomsvenninne som vant noen millioner i lotto for noen år siden.

Jeg ville ikke gratulert en som jukset, men det er mulig du mener jukse i en side-betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke i kveld

"Han ler sikkert av dere, og det gjør sikkert spekulantene også."

Bare den setningen her avslører deg, Ulv.

Du ser det virkelig ikke selv, men din skrivemåte, din måte å stokke ord på, din måte å uttrykke deg på, samt din måte å diskutere på, er like treffsikker som en DNA analyse.

Du ser det bare ikke selv.

Personlig savner jeg Ulv veldig. Det skal jeg ha. Nei, ærlig talt. Dol er faktisk åpent for alle, og ikke har jeg noe i mot Ulv, men jeg forbeholder meg retten til å fortelle deg når du syter som en liten femteklassing, når du diskuterer som en idiot med dine eksempler fra galehuset, akkurat som jeg aksepterer at folk forteller meg hvilken idiot jeg er.

Er man med på leken så får man tåle steken. Det er jeg, og jeg tåler steken. Du var også med på leken men du tåler mindre enn en gjennomsnittelig 3 åring.

Du syter når du får juling på byen. Jeg har fått trynet ommøblert uten å klage. Frekkaser trenger noen korreksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du syter når du får juling på byen. Jeg har fått trynet ommøblert uten å klage. Frekkaser trenger noen korreksjoner.

Det er forskjell på å være sint og å syte.

Jeg blir sint når jeg får meg en på tryne. Jeg setter meg derimot ikke ned og skriker: "Buhu, buhu, nå vil jeg ikke mer. Alle er slemme mot meg. Hele verden er ond. Buhu, buhu."

Jeg skrev derimot et sint innlegg om noen jeg gjerne ville slå istykker.

Jeg håper du ser forskjellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å være sint og å syte.

Jeg blir sint når jeg får meg en på tryne. Jeg setter meg derimot ikke ned og skriker: "Buhu, buhu, nå vil jeg ikke mer. Alle er slemme mot meg. Hele verden er ond. Buhu, buhu."

Jeg skrev derimot et sint innlegg om noen jeg gjerne ville slå istykker.

Jeg håper du ser forskjellen.

Du lar deg også provosere.

Denne "Ulv" som du trekker fram må også ha latt seg kompromittere.

Uheldig er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du lar deg også provosere.

Denne "Ulv" som du trekker fram må også ha latt seg kompromittere.

Uheldig er det.

"Du lar deg også provosere."

Selvsagt lar jeg meg provosere over folk som umotivert slår meg.

Det er vel en viss forskjell på å bli slått i RL og på å diskutere på dol.

"Denne "Ulv" som du trekker fram må også ha latt seg kompromittere."

"Denne Ulv". Du er nå komisk også. Du husker et innlegg jeg skrev for sånn ca nøyaktig ett år siden, og nå later du som om du ikke vet hvem Ulv er.

Dette grenser jo til hysterisk.

"Uheldig er det."

Det er ikke uheldig å la seg provosere, ei heller bli sint. Det er faktisk menneskelig.

Det du driver med nå virker derimot noe spesielt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke i kveld

"Du lar deg også provosere."

Selvsagt lar jeg meg provosere over folk som umotivert slår meg.

Det er vel en viss forskjell på å bli slått i RL og på å diskutere på dol.

"Denne "Ulv" som du trekker fram må også ha latt seg kompromittere."

"Denne Ulv". Du er nå komisk også. Du husker et innlegg jeg skrev for sånn ca nøyaktig ett år siden, og nå later du som om du ikke vet hvem Ulv er.

Dette grenser jo til hysterisk.

"Uheldig er det."

Det er ikke uheldig å la seg provosere, ei heller bli sint. Det er faktisk menneskelig.

Det du driver med nå virker derimot noe spesielt...

Men morsomt kan det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...