Gå til innhold

Så er vi igang igjen!!!


Gjest Silketopp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke gjør deg dummere enn du er!Og et godt råd, ikke svar nicket "sør"!

Silketopp påstår at "vi" er igang igjen. Hva er "vi" igang med? "Vi" bor ikke engang i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik går det når man blander mange raser/nasjonaliteter på et sted, kansje bedre og hjelpe dem i et land som de har en viss tilhørighet til,enten i form av religion,rase eller skikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silketopp påstår at "vi" er igang igjen. Hva er "vi" igang med? "Vi" bor ikke engang i Oslo.

Vi bor i Norge, og Oslo er hovedstaden i Norge.Det ANGÅR oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik går det når man blander mange raser/nasjonaliteter på et sted, kansje bedre og hjelpe dem i et land som de har en viss tilhørighet til,enten i form av religion,rase eller skikker?

Europa har da en lang tradisjon for folkemord... Se på 1. Verdenskrig, 2. Verdenskrig, okkupasjonen av India, Algeria, mesteparten av Latin-Amerika, store deler av Afrika, deler av Asia.

Jeg tror du og disse krekene har mye felles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i Norge, og Oslo er hovedstaden i Norge.Det ANGÅR oss!

Men andre innvandrere i Norge er ikke mer "ansvarlige" for at disse krekene sloss enn det du er ansvarlig.

Hvorfor skulle de være det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen stor overrakslelse. Krekene flykter ANGIVELIG fra krig og ufred.

Det ser ikke ut til å være til hinder for å komme hit og lage voldshelvete og forpeste det norske samfunn.

Er det snart noen hvit som tør bevege seg gjennom Torgata etter klaokka 18.00 lenger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen stor overrakslelse. Krekene flykter ANGIVELIG fra krig og ufred.

Det ser ikke ut til å være til hinder for å komme hit og lage voldshelvete og forpeste det norske samfunn.

Er det snart noen hvit som tør bevege seg gjennom Torgata etter klaokka 18.00 lenger ?

Når jeg er i Oslo går jeg ofte gjennom Torggata lenge etter klokken 18:00.

Jeg har aldri hatt noen problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er i Oslo går jeg ofte gjennom Torggata lenge etter klokken 18:00.

Jeg har aldri hatt noen problemer.

Jaha, men så kommer du da også såvidt jeg har skjønt fra andre siden av landet, og er neppe særlig ofte der.

Det finnes også folk som kjører i fylla 100 ganger før det skjer noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, men så kommer du da også såvidt jeg har skjønt fra andre siden av landet, og er neppe særlig ofte der.

Det finnes også folk som kjører i fylla 100 ganger før det skjer noe.

Jeg er ofte nok i Oslo pga forretningsreiser.

Uansett, det er da ingen andre som er ansvarlige for dette enn de individene som sloss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ofte nok i Oslo pga forretningsreiser.

Uansett, det er da ingen andre som er ansvarlige for dette enn de individene som sloss.

*Uansett, det er da ingen andre som er ansvarlige for dette enn de individene som sloss.*

Nei, og KUN du har hevdet noe annet. La vær og argumenter mot deg selv!

Hva er årsaken til at du rykker ut og forsvarer knivstikkere og voldsforbrytere ?

Dette skjedde på blanke ettermiddagen. Hvordan tror du det virker på 5-år gamle norske barn og se folk stikke hverandre med kniv så blodet spruter ? Var slik en del av DITT nabolag da du var liten gutt ?

Blir du ikke det minste bekymret over utviklingen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Uansett, det er da ingen andre som er ansvarlige for dette enn de individene som sloss.*

Nei, og KUN du har hevdet noe annet. La vær og argumenter mot deg selv!

Hva er årsaken til at du rykker ut og forsvarer knivstikkere og voldsforbrytere ?

Dette skjedde på blanke ettermiddagen. Hvordan tror du det virker på 5-år gamle norske barn og se folk stikke hverandre med kniv så blodet spruter ? Var slik en del av DITT nabolag da du var liten gutt ?

Blir du ikke det minste bekymret over utviklingen ?

Ingen andre enn deg ser noen som "forsvarer knivstikkere og voldsforbrytere".

Selvsagt er all vold grunn til bekymring. Vi kunne, for eksempel, starte med å bure inne de 2-300 personene som alene er ansvarlig for 10% av kriminalitet i Oslo.

Videre kunne vi påpeke for Carl I Hagen hvor idiotisk det er av han å forfekte i Stortinget at vi skulle selge våpen til Saddam etter at hadde gasset kurderene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sliiiiten

Men andre innvandrere i Norge er ikke mer "ansvarlige" for at disse krekene sloss enn det du er ansvarlig.

Hvorfor skulle de være det?

Hold deg unna denne diskusjonen "sør"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre enn deg ser noen som "forsvarer knivstikkere og voldsforbrytere".

Selvsagt er all vold grunn til bekymring. Vi kunne, for eksempel, starte med å bure inne de 2-300 personene som alene er ansvarlig for 10% av kriminalitet i Oslo.

Videre kunne vi påpeke for Carl I Hagen hvor idiotisk det er av han å forfekte i Stortinget at vi skulle selge våpen til Saddam etter at hadde gasset kurderene.

Hvis du er så opptatt og forferdet over voldstutviklingen i samfunnet som du utgir deg for, kunne det være en god start å vide detet ved å slutte HETSE andre på DOL som også er det.

Hva CIH drev med på 80-tallet tror jeg alt og alle untatt deg driter i nå, og er i øvrig ingen unnskyldning for å gyve løs på hevrandre med kniv 15 år senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er så opptatt og forferdet over voldstutviklingen i samfunnet som du utgir deg for, kunne det være en god start å vide detet ved å slutte HETSE andre på DOL som også er det.

Hva CIH drev med på 80-tallet tror jeg alt og alle untatt deg driter i nå, og er i øvrig ingen unnskyldning for å gyve løs på hevrandre med kniv 15 år senere.

Jeg ser ingen som har forsvart at folk gyver løs på hverandre med kniv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...