Gå til innhold

Så er vi igang igjen!!!


Gjest Silketopp

Anbefalte innlegg

Hetsing er det du som står for. Forsøk å oppføre deg som folk.

Tullbukk.

Du beviser i denne tråden som i alle andre om samme tema at du er langt mer oppatt av din fanatiske heksejakt på inbildte rasister enn av knivstikkeri, vold, drap og voldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen stor overrakslelse. Krekene flykter ANGIVELIG fra krig og ufred.

Det ser ikke ut til å være til hinder for å komme hit og lage voldshelvete og forpeste det norske samfunn.

Er det snart noen hvit som tør bevege seg gjennom Torgata etter klaokka 18.00 lenger ?

Tanken har slått meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Ingen stor overrakslelse. Krekene flykter ANGIVELIG fra krig og ufred.

Det ser ikke ut til å være til hinder for å komme hit og lage voldshelvete og forpeste det norske samfunn.

Er det snart noen hvit som tør bevege seg gjennom Torgata etter klaokka 18.00 lenger ?

Jepp. Jeg tør, så og si daglig. Ikke medfører det noen problemer heller, det går så fint så.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Europa har da en lang tradisjon for folkemord... Se på 1. Verdenskrig, 2. Verdenskrig, okkupasjonen av India, Algeria, mesteparten av Latin-Amerika, store deler av Afrika, deler av Asia.

Jeg tror du og disse krekene har mye felles.

"Jeg tror du og disse krekene har mye felles."

Slik en slutning kan Sør dra utifra ett innlegg. Det sier mye om deg, Sør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg tror du og disse krekene har mye felles."

Slik en slutning kan Sør dra utifra ett innlegg. Det sier mye om deg, Sør.

Ja, så mye kan man se fra ett innlegg.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...