Gå til innhold

Synes mange skulle holde seg til forumene


darma

Anbefalte innlegg

Fikk netopp migrene av å lese en debatt om innvandring skrevet igår. Må si jeg blir helt oppgitt av at folk ikke kan holde seg til egnede forum for sine spørsmål,tanker og ideer....

Mat og oppskrifter i "mat og renering"

Sykdommer i noen av helse forumene, barn i barneforum etc.

Så kan resten være her....

Blir heeeelt forvirra...dessuten blir det så mye å lese og scrolle seg gjennom!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nå ikke SÅ jævla enkelt å vite hvor man skal plassere et innlegg som handler om en forelska 5 åring med urinveisinfeksjon på reise til Spania.

Urinveier?

Seksualitet?

Reiseliv?

Foreldre-småbarn?

Eller kanskje psyk - jeg mener - man kan jo bli sprø av mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå ikke SÅ jævla enkelt å vite hvor man skal plassere et innlegg som handler om en forelska 5 åring med urinveisinfeksjon på reise til Spania.

Urinveier?

Seksualitet?

Reiseliv?

Foreldre-småbarn?

Eller kanskje psyk - jeg mener - man kan jo bli sprø av mindre.

Og skriver man samme innlegg på forskjellige forum fordi man ikke var sikker på hvor det hørte til, kommer enkelte og hyler: "Det skulle du skrevet på det og det innlegget!" osv..

Det er for eksempel ingen forum her som heter "Mobiltelefon" eller "For de som venter på at 20 millioner skal dale ned i fanget"

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og skriver man samme innlegg på forskjellige forum fordi man ikke var sikker på hvor det hørte til, kommer enkelte og hyler: "Det skulle du skrevet på det og det innlegget!" osv..

Det er for eksempel ingen forum her som heter "Mobiltelefon" eller "For de som venter på at 20 millioner skal dale ned i fanget"

:-)

Nei, og det er heller ikke no forum som heter:Faens samboer, han IRRITERER meg - han blar så fort når han leser avisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og det er heller ikke no forum som heter:Faens samboer, han IRRITERER meg - han blar så fort når han leser avisen!

*ler* Nei, og trenger han å bla så høylydtt???! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nå ikke SÅ jævla enkelt å vite hvor man skal plassere et innlegg som handler om en forelska 5 åring med urinveisinfeksjon på reise til Spania.

Urinveier?

Seksualitet?

Reiseliv?

Foreldre-småbarn?

Eller kanskje psyk - jeg mener - man kan jo bli sprø av mindre.

Jeg ville spurt på Meldinger, og så lagt innlegget på alle fora som ble foreslått ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og det er heller ikke no forum som heter:Faens samboer, han IRRITERER meg - han blar så fort når han leser avisen!

DET ville jeg lagt på Impotens - ihvertfall hvis sambo er DOL'er, han også!

:ond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Nei, og trenger han å bla så høylydtt???! ;-)

Ja, også leser han Illustrert Vitenskap vettu. Tør faen ikke fortelle det til noen.

"vi kan nå, som det første bladet i verden publisere årsaken til at det skjeve tårnet i Piza er skjevt. Årsaken er at det i år 1852 kom en invasjon av rotter, hovedsaklig hannrotter som hadde reist med tog fra Spania og bare løst barnebillett. Disse rottene var ekstremt høylydte og trampet når de gikk, noe som var en direkte årsak til disse småjordskjelvene som har rammet grunnen under tårnet annet hvert år frem til i dag"

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også leser han Illustrert Vitenskap vettu. Tør faen ikke fortelle det til noen.

"vi kan nå, som det første bladet i verden publisere årsaken til at det skjeve tårnet i Piza er skjevt. Årsaken er at det i år 1852 kom en invasjon av rotter, hovedsaklig hannrotter som hadde reist med tog fra Spania og bare løst barnebillett. Disse rottene var ekstremt høylydte og trampet når de gikk, noe som var en direkte årsak til disse småjordskjelvene som har rammet grunnen under tårnet annet hvert år frem til i dag"

*sukk*

*Ler seg skakk*

Tihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også leser han Illustrert Vitenskap vettu. Tør faen ikke fortelle det til noen.

"vi kan nå, som det første bladet i verden publisere årsaken til at det skjeve tårnet i Piza er skjevt. Årsaken er at det i år 1852 kom en invasjon av rotter, hovedsaklig hannrotter som hadde reist med tog fra Spania og bare løst barnebillett. Disse rottene var ekstremt høylydte og trampet når de gikk, noe som var en direkte årsak til disse småjordskjelvene som har rammet grunnen under tårnet annet hvert år frem til i dag"

*sukk*

Abbonerte på det en gang, for noen år siden. Siden det var så dyrt, trodde jeg velkomstgaven faktisk var kul, og at bladet faktisk var bra.. Lærte litt der...også.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Abbonerte på det en gang, for noen år siden. Siden det var så dyrt, trodde jeg velkomstgaven faktisk var kul, og at bladet faktisk var bra.. Lærte litt der...også.. ;-)

Jo, og det er jo det han også forsøker å si. F.eks forteller han meg hver eneste kveld hvorfor fluene .... nei, faen, det var ikke det - jeg har glemt det.

Ikke fortell han det - da er det på'n igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, og det er jo det han også forsøker å si. F.eks forteller han meg hver eneste kveld hvorfor fluene .... nei, faen, det var ikke det - jeg har glemt det.

Ikke fortell han det - da er det på'n igjen!!

Shit - kan det være at kjæresten min har en dobbeltgjenger, eller enda værre...... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit - kan det være at kjæresten min har en dobbeltgjenger, eller enda værre...... ;-)

Mulig, vi kan jo ta et kontrollspørsmål.

Er typen din god i senga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen...og jeg som stolte på fyren...

Jo, men nå vet vi jo ikke resultatet enda. Hvis din er god i senga, så kan det ikke være dobbeltgjengeren jeg bor sammen med.

Min type er ikke så god .. jeg vil nok si at naboen er bedre.l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men nå vet vi jo ikke resultatet enda. Hvis din er god i senga, så kan det ikke være dobbeltgjengeren jeg bor sammen med.

Min type er ikke så god .. jeg vil nok si at naboen er bedre.l

Naboen påsto det samme! Ja, at du hadde sagt det, altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...