Gå til innhold

Synes mange skulle holde seg til forumene


darma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, men nå vet vi jo ikke resultatet enda. Hvis din er god i senga, så kan det ikke være dobbeltgjengeren jeg bor sammen med.

Min type er ikke så god .. jeg vil nok si at naboen er bedre.l

*ler* Godt råd: finn ut hvor lenge meldingene er tilgjengelige på serveren... Den uttalelsen var skikkelig skummel, eller du bor sammen med et oppblåst ego..? ;-)

Etter som jeg ikke vet om naboen er på DOL, burde jeg ikke uttale meg... vil jo ikke at han skal bli innbilsk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Godt råd: finn ut hvor lenge meldingene er tilgjengelige på serveren... Den uttalelsen var skikkelig skummel, eller du bor sammen med et oppblåst ego..? ;-)

Etter som jeg ikke vet om naboen er på DOL, burde jeg ikke uttale meg... vil jo ikke at han skal bli innbilsk...

Oppblåst ego - ja, jo ... når du nevner det såh ... men det er seff. ikke et ord JEG ville ha brukt *smile fårete*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppblåst ego - ja, jo ... når du nevner det såh ... men det er seff. ikke et ord JEG ville ha brukt *smile fårete*

Men hva har man venninner til.. *himler med øynene*

Er litt usikker igjen, da, for min har jo også (i følge meg) egoproblemer...

Du har sett den serien med konebytte? Vi kan ha mannebytte??? Si ja, da - si ja?!!! Min er nemlig ikke multi task...

Fant du ut når meldingene slettes?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva har man venninner til.. *himler med øynene*

Er litt usikker igjen, da, for min har jo også (i følge meg) egoproblemer...

Du har sett den serien med konebytte? Vi kan ha mannebytte??? Si ja, da - si ja?!!! Min er nemlig ikke multi task...

Fant du ut når meldingene slettes?..

Når meldingene slettes? Nei, det bryr jeg meg ikke med - han er opptatt med Donald og Illustrert Vitenskap ... han gidder ikke sjekke her vettu.

Og si meg - hvorfor i all verden skal vi ha mannebytte? Jeg mener, hvis de er dobbeltgjengere, så blir det blir jo som å bytte ut seg selv med seg selv ...

Du ville kanskje ha naboen du grisejenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når meldingene slettes? Nei, det bryr jeg meg ikke med - han er opptatt med Donald og Illustrert Vitenskap ... han gidder ikke sjekke her vettu.

Og si meg - hvorfor i all verden skal vi ha mannebytte? Jeg mener, hvis de er dobbeltgjengere, så blir det blir jo som å bytte ut seg selv med seg selv ...

Du ville kanskje ha naboen du grisejenta :)

Ok...kryper til korset...kan jeg få naboen din...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok...kryper til korset...kan jeg få naboen din...?

Selvfølgelig. Jeg binder han utenfor, du kan hente han i morgen før klokken 18:00.

Ta med noe brød, han er plaget med løs mage når han blir forflyttet over større avstander. Ellers har jeg intet å bemerke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når meldingene slettes? Nei, det bryr jeg meg ikke med - han er opptatt med Donald og Illustrert Vitenskap ... han gidder ikke sjekke her vettu.

Og si meg - hvorfor i all verden skal vi ha mannebytte? Jeg mener, hvis de er dobbeltgjengere, så blir det blir jo som å bytte ut seg selv med seg selv ...

Du ville kanskje ha naboen du grisejenta :)

..under forutsetning av at du tar min, selvfølgelig.....han er kjempegrei, altså!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Jeg binder han utenfor, du kan hente han i morgen før klokken 18:00.

Ta med noe brød, han er plaget med løs mage når han blir forflyttet over større avstander. Ellers har jeg intet å bemerke :)

Hvis jeg poster noe Imodium, og henter ham om...si; tre dager..tar du min da??? Veldig fin altså..!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg poster noe Imodium, og henter ham om...si; tre dager..tar du min da??? Veldig fin altså..!!!!

Hallo, det er naboen jeg sender til deg. Selv har jeg huset fullt av en samboer - jeg kan ikke ta noen fler.

Du kan spørre soleil ... eller muriel. Ikke det at de er så grei, men kanskje de er villig til å gjøre deg en tjeneste hvis du spør pent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, det er naboen jeg sender til deg. Selv har jeg huset fullt av en samboer - jeg kan ikke ta noen fler.

Du kan spørre soleil ... eller muriel. Ikke det at de er så grei, men kanskje de er villig til å gjøre deg en tjeneste hvis du spør pent.

Skjønner ikke at det er et problem, du kan jo bare avklare det med nabokona??!! Synes du burde stole på meg, når jeg sier at naboen min er veldig fin!

Okey, så er han litt plagsom, da, men en uke eller to, burde vel gå an...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at det er et problem, du kan jo bare avklare det med nabokona??!! Synes du burde stole på meg, når jeg sier at naboen min er veldig fin!

Okey, så er han litt plagsom, da, men en uke eller to, burde vel gå an...?

DIN nabo??? Når kom HAN inn i bildet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og hvor er rettferdigheten i verden, om ikke du tar min, om jeg tar din...?? Jeg bare spør...

Nabo??

Jeg har nå vel for faen ikke bedt om din nabo. Jeg har tenkt å sove lenge - slappe av liksom ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabo??

Jeg har nå vel for faen ikke bedt om din nabo. Jeg har tenkt å sove lenge - slappe av liksom ...

Ja, da er vår nabo helt feil...

Hadde jeg bare ikke vært så ærlig , kunne jeg blitt kvitt den dritten.. Er rimelig sikker på at nabokona hadde kommet godt ut av det også... *sukk*

Men du kan jo kanskje si fra??? Etter en lang ferie, når du føler deg uthvilt, og vurderer å støtte saniteten???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er vår nabo helt feil...

Hadde jeg bare ikke vært så ærlig , kunne jeg blitt kvitt den dritten.. Er rimelig sikker på at nabokona hadde kommet godt ut av det også... *sukk*

Men du kan jo kanskje si fra??? Etter en lang ferie, når du føler deg uthvilt, og vurderer å støtte saniteten???

saniteten? *skule på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...