Gå til innhold

Skvatt, ja...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Er egentlig helt utsøkt forfinet altså, skjønner ikke hvor du får dette inntrykket ditt fra??????

Om jeg er så utsøkt forfinet?? Javisst, erru gææærn!! Jeg kommer fra en meget pen borgelig familie - født på den beste Nordnorske side, og da snakker jeg IKKE om Mo i Rana ass. Heller ikke Harstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så utrolig mange mennesker som ikke skulle hatt hund. Desverre finnes det altfor mange useriøse oppdrettere - de selger hundene sine til hvem-det-skulle-være og hundene ender opp som potensielle drapsmaskiner evt. vandrende skrullebomber fordi eierne ikke aner hva det vil si å ha hund - de aner ofte ikke hvilken hund de har skaffet seg og hva som kreves av den.

Det er tragisk.

Man ser også ofte hvilke mennesker som velger bikkjer som Rotweilere, PitBuller og den slags dyr. Det er "tøffinger" og veldig mye narkomane. Det er bare å ta en tur rundt i byen og se hva slags bikkjer disse ofte går med.

Det sier seg vel da selv at bikkjene ikke blir helt god i hue de heller.

En ting er at det kommer lover mot visse hundetyper, men det burde vel heller vært restriksjoner på hvem som fikk eie hund. Uten at jeg har noe særlig greie på bikkjer så er det vel ofte eieren som former hunden, og en Schæfer (eller hvordan det nå skrives) kan være like farlig som en pit bull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke normalt, nei...

Jeg hadde hvertfall ikke prøvd å klappe den.

Du kunne anmelt kjerringa som ikke holdt bikkja si i bånd!

Det ER båndtvang.. - og sånne bikkjer bør man holde i bånd. Det er sikkert...

Mange steder er det småviltjakt; m.a.o. ikke båndtvang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser også ofte hvilke mennesker som velger bikkjer som Rotweilere, PitBuller og den slags dyr. Det er "tøffinger" og veldig mye narkomane. Det er bare å ta en tur rundt i byen og se hva slags bikkjer disse ofte går med.

Det sier seg vel da selv at bikkjene ikke blir helt god i hue de heller.

En ting er at det kommer lover mot visse hundetyper, men det burde vel heller vært restriksjoner på hvem som fikk eie hund. Uten at jeg har noe særlig greie på bikkjer så er det vel ofte eieren som former hunden, og en Schæfer (eller hvordan det nå skrives) kan være like farlig som en pit bull.

Ville vel heller hatt en vill schaefer enn en pit bull etter barna mine, men jeg ser poenget; det er nok flere som er bitt av schaefere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville vel heller hatt en vill schaefer enn en pit bull etter barna mine, men jeg ser poenget; det er nok flere som er bitt av schaefere.

Det er vel fordi det finnes flere Schaefere :)

Jeg synes pit buller er litt søte, og har lekt med dem flere ganger, men jeg vet jo at de kan ha en noe skummel oppførsel. I det minste har jeg lest det.

Vel, nå finnes det vel snart ikke flere av dem i Norge, og det er kanskje like greit.

Han som eide stranda vi var på i syden hadde forresten en rar valp. Jeg spurte han hva det var, og han sa det var en pit bull parret med en ulv! Den lignet litt på en pit bull med ulveutseende, og hadde sinnssykt store rovdyrpoter, så jeg trodde faktisk på han.

Jeg tviler på at den slags hadde vært populært i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...