Gå til innhold

tannlegeskrekk


bjørgkristine

Anbefalte innlegg

jeg har tannlegeskrekk! veldig. men har begynt å lure på om tannverk er værre.

har dere en ekstremt vennlig tannlege i oslo å annbefalle??? bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet de bruker oksygenbehandling av karies i Drammen. Leste det i VG eller Dagbladet for ikke så altfor lenge siden. Det gjør ikke vondt! :)

Ellers er de jo de som bruker lystgass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisan, vet du at du kan få beroligende av tannlegen. Har fått det selv, men enda ikke brukt det. De sier da at livet er herlig. Håper det hjelper på meg. Jeg har ikke skrekk men er paranoid. Jeg har mistet alle tenner oppe, så mitt råd er gå til tannlegen nå føre du ender opp som meg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Vet de bruker oksygenbehandling av karies i Drammen. Leste det i VG eller Dagbladet for ikke så altfor lenge siden. Det gjør ikke vondt! :)

Ellers er de jo de som bruker lystgass..

Må jo betale for dette selv da, 500 extra pr tann på den ozon greia, OG jeg selv har betalt 1300 extra for lystgassbehandlig pr gang..

Det er for dårlige tilbud spørr du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo betale for dette selv da, 500 extra pr tann på den ozon greia, OG jeg selv har betalt 1300 extra for lystgassbehandlig pr gang..

Det er for dårlige tilbud spørr du meg!

Tannlegeskrekk er i mange tilfeller en fobi. Hvis du kan dokumentere at du har en fobi er det antagelig muligheter å få dekket slik behandling gjennom trygdekontoret. Er skrevet innlegg om dette på psykiatri hvor NHD har svart, vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlegeskrekk er i mange tilfeller en fobi. Hvis du kan dokumentere at du har en fobi er det antagelig muligheter å få dekket slik behandling gjennom trygdekontoret. Er skrevet innlegg om dette på psykiatri hvor NHD har svart, vet jeg.

Har attest fra psykriater på at min fobi er reell og stammer fra feilbehandling og det jeg kaller tortur i barndommen, men dette holder ikke for trygdekontoret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har attest fra psykriater på at min fobi er reell og stammer fra feilbehandling og det jeg kaller tortur i barndommen, men dette holder ikke for trygdekontoret...

KLAG!

Har du dårlig råd har du kanskje råd til fri rettshjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...