Gå til innhold

Det du ikke vet bekymrer deg ikke


Sør

Anbefalte innlegg

Synd at du ikke kan svare på spørsmålene.

===

Selvsagt legger jeg ikke ut tilfeldige lenker. Jeg legger ut lenger for å underbygge påstandene mine om at det var et stort feilgrep for USA/UK å okkupere Irak, og at det kun ville føre til større problemer.

Ettertiden har, beklageligvis, vist at jeg hadde rett.

Med vennlig hilsen

Og når noen legger ut lenker som viser innvandreres overvekt av grove overgrep i Norge, så kaller du disse personene for rasister....selv om det bare er faktaopplysninger de viser til, og med nøyaktig den samme begrunnelsen som du selv bruker her.

Nok en gang - du mener det skal gjelde en regel for deg, og noe helt annet for andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og når noen legger ut lenker som viser innvandreres overvekt av grove overgrep i Norge, så kaller du disse personene for rasister....selv om det bare er faktaopplysninger de viser til, og med nøyaktig den samme begrunnelsen som du selv bruker her.

Nok en gang - du mener det skal gjelde en regel for deg, og noe helt annet for andre...

Du blander hummer og kanari.

Du kan gjerne kalle meg "anti-USAs-nåværende-utenrikspolitikk", men det har intet å gjøre med å være "anti-amerikansk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blander hummer og kanari.

Du kan gjerne kalle meg "anti-USAs-nåværende-utenrikspolitikk", men det har intet å gjøre med å være "anti-amerikansk".

Veeel...det aner meg at du heller ikke synes så mye om USA og deres økonomiske politikk, sosialpolitikk, miljøpolitikk, forsvarspolitikk, skolepolitikk, innvandringspolitikk, helsepolitikk etc etc.

I så fall begynner det å minne en del om anti-amerikanisme, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blander hummer og kanari.

Du kan gjerne kalle meg "anti-USAs-nåværende-utenrikspolitikk", men det har intet å gjøre med å være "anti-amerikansk".

Da kan du gjerne kalle meg "anti-norsk-nåværende-innvandringspolitikk", men det har intet å gjøre med å være "anti-utlendinger".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel...det aner meg at du heller ikke synes så mye om USA og deres økonomiske politikk, sosialpolitikk, miljøpolitikk, forsvarspolitikk, skolepolitikk, innvandringspolitikk, helsepolitikk etc etc.

I så fall begynner det å minne en del om anti-amerikanisme, ikke sant?

Det begynner vel å likne på en som er "anti" et helt folkeslag - eller hva?

Finnes det ikke et ord for det....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan du gjerne kalle meg "anti-norsk-nåværende-innvandringspolitikk", men det har intet å gjøre med å være "anti-utlendinger".

Og da er du, ifølge egen logikk "anti-norsk"?

Poenget er at jeg vel aldri har skrevet noe om "amerikanere", men kun om USAs utenrikspolitikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeel...det aner meg at du heller ikke synes så mye om USA og deres økonomiske politikk, sosialpolitikk, miljøpolitikk, forsvarspolitikk, skolepolitikk, innvandringspolitikk, helsepolitikk etc etc.

I så fall begynner det å minne en del om anti-amerikanisme, ikke sant?

Nei. Du blander to helt forskjellige ting.

"Anti-amerikansk" handler om å mislike noen *fordi* de er amerikanere. Det har jeg aldri gjort.

At man er uenig i politikken gjør deg ikke til "anti-norsk" eller "anti-amerikansk".

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...