Gå til innhold

IQ-testen


pip

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

med deg selv, testen eller programmet?

;o)

Testen.

Og selvfølgelig kom et av barna og snakket til meg da jeg skulle svare på to av de spørsmålene som hadde kortest tid. De var så enkle at jeg vet at jeg hadde hatt riktig svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, tok den på lørdag. Det ble for lite tid på en del av spørsmålene.

Ikke sant? Rakk nesten ikke å lese overskriften. Også hoderegning i den farten. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det var?

Overse sånne sure oppgulp.

Jeg fikk samme resultat. Hadde klart to til hvis jeg ikke var blitt forstyrret av ungene. Ikke noe spesielt det vel ? Det var da ikke _så_ vanskelig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overse sånne sure oppgulp.

Jeg fikk samme resultat. Hadde klart to til hvis jeg ikke var blitt forstyrret av ungene. Ikke noe spesielt det vel ? Det var da ikke _så_ vanskelig ?

Hehe.

Jeg måtte ta en IQ-test på pp-kontoret mens jeg gikk på skolen. Dette var i forbindelse med en utredning for dysleksi. Da jeg var ferdig var jeg litt overrasket over hvor enkelt det var, og kom vel med den samme komentaren som deg. Psykologen bare flirte og sa at for de felste var det å skrive uten feil forholdsvis enkelt, og lurte på om jeg opplevde deg slik jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest han fikk 70..

Kjæresten min fikk 70 poeng. Er jeg virkelig sammen med en psykisk utviklingshemmet?

Fort gjort at det kan bli en straffesak. Det kan sikkert tolkes som om jeg utnytter han..

Og barn, det kan vi vel bare glemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min fikk 70 poeng. Er jeg virkelig sammen med en psykisk utviklingshemmet?

Fort gjort at det kan bli en straffesak. Det kan sikkert tolkes som om jeg utnytter han..

Og barn, det kan vi vel bare glemme..

Den testen her er lek, den er holder ikke kravene til en "skikkelig" IQ-test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...