Gå til innhold

IQ-testen


pip

Anbefalte innlegg

Jeg begynte å ta testen, men det skjedde feil flere ganger slik at jeg trykket på f.eks. B og det ble registrert C, så jeg ga opp. Dritt-test!

det var ikke når det var eksempler da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Kjæresten min fikk 70 poeng. Er jeg virkelig sammen med en psykisk utviklingshemmet?

Fort gjort at det kan bli en straffesak. Det kan sikkert tolkes som om jeg utnytter han..

Og barn, det kan vi vel bare glemme..

For å betraktes som psykisk utviklingshemmet så tror jeg det ligger rundt 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var eksempler utover i hele testen

mhm, da kan du se hvor lav iq jeg hadde, som ikke skjønte DET engang! Herregud, rart jeg får lov til å vandre rundt i fred! *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm, da kan du se hvor lav iq jeg hadde, som ikke skjønte DET engang! Herregud, rart jeg får lov til å vandre rundt i fred! *ler*

Det var ikke så lett å se. På en ordentlig test hadde det sittet et menneske der og fortalt deg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...