Gå til innhold

vel er jeg ny her


Gjest diplomaten

Anbefalte innlegg

Gjest diplomaten

Men hvorfor er "alle" ute etter å ta bla. "sør" for hans innlegg??, andre sleiker SDD opp etter ryggen, og UiF er borte??

Hvorfor er noen mer spennende enn andre, og hvorfor er noen alltid ute etter å lage kvalme??

Hvorfor må vi alltid svare saklig, og ikke fra hjerte??

Hvorfor krangler vi sånn, når det eneste vi trenger å gjøre er å være enige i at det er greitt å være uenige??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Men hvorfor er "alle" ute etter å ta bla. "sør" for hans innlegg??"

"Hvorfor krangler vi sånn, når det eneste vi trenger å gjøre er å være enige i at det er greitt å være uenige??"

I det siste avsnittet har du svaret på spørsmålet i det første. Hvis du skjønner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huskerikkenicket

"Men hvorfor er "alle" ute etter å ta bla. "sør" for hans innlegg??"

"Hvorfor krangler vi sånn, når det eneste vi trenger å gjøre er å være enige i at det er greitt å være uenige??"

I det siste avsnittet har du svaret på spørsmålet i det første. Hvis du skjønner..

Men det er folk som river i stykker innleggene og maser om at det er reklame når det blir nevnt klassekampen... og andre henger seg bare opp i det som ikke blir skriv og ilegger andre meninger som de mener er best... Bør vi få DOl-norsk kurs??det kan virke sånn når noen bare er ute etter å lese det som ikke engang står mellom linjene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er folk som river i stykker innleggene og maser om at det er reklame når det blir nevnt klassekampen... og andre henger seg bare opp i det som ikke blir skriv og ilegger andre meninger som de mener er best... Bør vi få DOl-norsk kurs??det kan virke sånn når noen bare er ute etter å lese det som ikke engang står mellom linjene...

OK? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huskerikkenikket

Du kan ikke være her for første gang siden du vet så mye om forholdene her.

nei, det er ik første gang jeg er her. Men i forhold til dolere som har holdt på i flere år, er jeg som en nybegynner å regne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest huskerikkenikket

Jeg har ikke registrert denne rævslikkinga av meg.

Fakta faen er vel at det stort sett er jeg som slikker andre dolere i ræva.

Tja,alle jatter jo med deg og dine tråder blir som regel laaange... Og det er ikke fordet alt du skriver er så jævlig interessant da....(",)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja,alle jatter jo med deg og dine tråder blir som regel laaange... Og det er ikke fordet alt du skriver er så jævlig interessant da....(",)...

Jeg har ikke merket det.

Jeg merket det derimot for lenge siden. Da ble det litt vel mye jallapreik her. Ble nesten kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja,alle jatter jo med deg og dine tråder blir som regel laaange... Og det er ikke fordet alt du skriver er så jævlig interessant da....(",)...

Du skriver: "alle jatter jo med deg og dine tråder blir som regel laaange..."

Det kan da neppe SDD lastes for, men det kan derimot slike anonyme tullinger som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "alle jatter jo med deg og dine tråder blir som regel laaange..."

Det kan da neppe SDD lastes for, men det kan derimot slike anonyme tullinger som deg.

Hehe, du sier noe i og med at det nettopp er disse anonyme som gjør trådene lange :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest huskerikkenikket

Du skriver: "alle jatter jo med deg og dine tråder blir som regel laaange..."

Det kan da neppe SDD lastes for, men det kan derimot slike anonyme tullinger som deg.

Det er første gang du kaller meg tulling. Og jeg laster ikke SDD, men sier at det virker som ryggsleiking når noen alltid får drit lange svar på mer eller mindre seriøse og interessante innlegg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første gang du kaller meg tulling. Og jeg laster ikke SDD, men sier at det virker som ryggsleiking når noen alltid får drit lange svar på mer eller mindre seriøse og interessante innlegg...

Men hva har det med SDD å gjøre?

Det er da ikke han som skriver de innleggene du refererer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daredevil

Tja,alle jatter jo med deg og dine tråder blir som regel laaange... Og det er ikke fordet alt du skriver er så jævlig interessant da....(",)...

Men fordi han betaler godt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...