Gå til innhold

vel er jeg ny her


Gjest diplomaten

Anbefalte innlegg

Gjest huskerikkenikket

Du skriver: "alle jatter jo med deg og dine tråder blir som regel laaange..."

Det kan da neppe SDD lastes for, men det kan derimot slike anonyme tullinger som deg.

Sier ikke at SDD sleiker noens rygg, men at mange er ute etter å sleike hans...

Hva gjør SDD så spennende at alle svarer og leser det han skriver. Selv om andre med mindre kjente nikk skriver det samme??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest huskerikkenikket

Du skriver: "alle jatter jo med deg og dine tråder blir som regel laaange..."

Det kan da neppe SDD lastes for, men det kan derimot slike anonyme tullinger som deg.

Blir lei meg jeg når noen kaller meg tulling:))))

Hvor er det blitt av "med vennlig hilsen sør"???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første gang du kaller meg tulling. Og jeg laster ikke SDD, men sier at det virker som ryggsleiking når noen alltid får drit lange svar på mer eller mindre seriøse og interessante innlegg...

Ryggen min er rimelig god å slikke, så det er ikke så rart. Jeg har f.eks. ikke antydninger til hårvekst der!

Men du får spørre de som (visstnok) slikker meg. Jeg vet tross alt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest huskerikkenikket

*Klem*

Joda, klem igjen...søte snille du...

Men jeg har ikke sagt at du slikker noens rygg...Men alle svarer deg, inkludrert meg.

Hvorfor gjør vi det?? Egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest huskerikkenikket

Ryggen min er rimelig god å slikke, så det er ikke så rart. Jeg har f.eks. ikke antydninger til hårvekst der!

Men du får spørre de som (visstnok) slikker meg. Jeg vet tross alt ikke.

Du må ikke bli lei deg. er ikke ute etter å kritisere deg da. Synest du er søt jeg.

(Dette er sleiking det.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, klem igjen...søte snille du...

Men jeg har ikke sagt at du slikker noens rygg...Men alle svarer deg, inkludrert meg.

Hvorfor gjør vi det?? Egentlig?

Vel, i og med at du selv sier du er en av de som svarer meg, så bør vel du kunne svare på det bedre enn jeg kan.

Du får gå i gang med en grundig analyse av deg selv, og så kan du fortelle meg hva du kom fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke bli lei deg. er ikke ute etter å kritisere deg da. Synest du er søt jeg.

(Dette er sleiking det.)

Jupp, dette er sleiking. Men det er også mer sleiking enn jeg kan huske å ha fått i det siste.

Jeg er derimot enig i at jeg fikk litt mye smisking tidligere, men jeg kan ikke se at dette er noe problem nå lenger.

Det er uansett dere som svarer meg som åpenbart er rare.

F.eks.: Tidligere skrev jeg en del usedvanlig vulgære og til tider usmakelige innlegg på sexforumet. Jeg framsto nærmest som en pervers, overdrevent sexfiksert analelsker, og hva skjer?

Jo, i løpet av en uke fikk jeg 5 (!) anonyme mail fra dolere som ville bli bedre kjent med meg. Det er godt mulig noen kødda med meg, men ikke alle. F.eks. kan jeg si det sikkert i og med at jeg ble kjent med et par av dem, og en sendte meg til og med bilder av seg selv og ga meg sitt fulle navn uten noen som helst problemer (dette var en jeg ikke ble kjent med - ble jo nesten skremt...).

Og i denne perioden var jeg virkelig motbydelig på dol, selv i egne øyne.

Det er litt rart. Må innrømme det jeg også.

Men det går kanskje på at det er noe i det de sier om at gutter som virker som rasshøl blir interessante. Ikke vet jeg, for jeg er ikke noe rasshøl i RL, men her har jeg i perioder virket som et skikkelig stort et.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuskerIkkeNikket

Vel, i og med at du selv sier du er en av de som svarer meg, så bør vel du kunne svare på det bedre enn jeg kan.

Du får gå i gang med en grundig analyse av deg selv, og så kan du fortelle meg hva du kom fram til.

Ja nei jeg fatter det ikke?? Hva er det med deg? eller meg?? hypnose over nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er jeg da?? Skal vi gjøre gjettelek ut av dette?? Det hadde vært morro...

"Hvem er jeg da?? Skal vi gjøre gjettelek ut av dette?? Det hadde vært morro..."

Oki, vi kan leke.

Hei Sigga! :)

....(",)....

Jeg kom plutselig over et innlegg hvor du brukte denne krabaten, med et visst antall tegn både før og etter dette smilet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvem er jeg da?? Skal vi gjøre gjettelek ut av dette?? Det hadde vært morro..."

Oki, vi kan leke.

Hei Sigga! :)

....(",)....

Jeg kom plutselig over et innlegg hvor du brukte denne krabaten, med et visst antall tegn både før og etter dette smilet :)

ooops!!...(",)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...