Gå til innhold

Rense ansiktet morgen og kveld?


tjohei

Anbefalte innlegg

Jepp, jeg har kjøpt ansiktsdamp-apparat og en sånn sak man klemmer med som hudpleieren bruker, så jeg har ikke tenkt å gå til hudpleie hvis det ikke skjer noe veldig rart med huden min. Tar full pakke her hjemme med damping, peeling og ansiktsmasker to ganger i uken, det er vidunderlig!! Var så misfornøyd sist jeg var hos hudpleier at jeg tenkte jeg får fikse det selv heretter. Så sitter jeg med hårkur innpakket i dusjhette og håndkle med bena i fotbad og koker fjeset :) Anbefales!!

Mmmmmm... så deilig. Klar for helgen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • serendipity

    13

  • Zelig

    12

  • tjohei

    8

  • soleil

    5

Mest aktive i denne tråden

Jepp, jeg har kjøpt ansiktsdamp-apparat og en sånn sak man klemmer med som hudpleieren bruker, så jeg har ikke tenkt å gå til hudpleie hvis det ikke skjer noe veldig rart med huden min. Tar full pakke her hjemme med damping, peeling og ansiktsmasker to ganger i uken, det er vidunderlig!! Var så misfornøyd sist jeg var hos hudpleier at jeg tenkte jeg får fikse det selv heretter. Så sitter jeg med hårkur innpakket i dusjhette og håndkle med bena i fotbad og koker fjeset :) Anbefales!!

Jeg begynner nå p bli litt bekymret. Jeg bestilte varer på lookfantastic for 9 dager siden og har ennå ikke fått noe. Pengen har jo blitt trukket fra mitt VISA når jeg bestilte. Jeg forstod det sånn at det ikke tok så lang tid ?

Jeg har sendt en mail og etterlyst varene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner nå p bli litt bekymret. Jeg bestilte varer på lookfantastic for 9 dager siden og har ennå ikke fått noe. Pengen har jo blitt trukket fra mitt VISA når jeg bestilte. Jeg forstod det sånn at det ikke tok så lang tid ?

Jeg har sendt en mail og etterlyst varene.

Det var merkelig. Som sagt fikk jeg varene fra dem etter 2-3 dager og var virkelig imponert. Du har ikke fått mail heller, om at det er sendt? Det kan hende at de var utsolgt for et produkt eller noe, og venter med hele ordren, men da bør de jo gi beskjed. Jeg tror ikke du skal være redd for at det er noe mer muffens ihvertfall, jeg er som sagt veldig fornøyd og stoler helt på dem. Får håpe du får svar på mailen i dag. Skriv hva som skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var merkelig. Som sagt fikk jeg varene fra dem etter 2-3 dager og var virkelig imponert. Du har ikke fått mail heller, om at det er sendt? Det kan hende at de var utsolgt for et produkt eller noe, og venter med hele ordren, men da bør de jo gi beskjed. Jeg tror ikke du skal være redd for at det er noe mer muffens ihvertfall, jeg er som sagt veldig fornøyd og stoler helt på dem. Får håpe du får svar på mailen i dag. Skriv hva som skjer!

Hei igjen!

Joda jeg fikk svar på mailen med en gang. Så det var jo flott. Neida, jeg tenker ikke at det er noe muffins, men det er litt kjedelig om pakken er rotet bort. De skrev at den var sendt og at den igrunn burde ha vært her, men det var heller ikke "unormalt" at det tok lengre tid. Så jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Joda jeg fikk svar på mailen med en gang. Så det var jo flott. Neida, jeg tenker ikke at det er noe muffins, men det er litt kjedelig om pakken er rotet bort. De skrev at den var sendt og at den igrunn burde ha vært her, men det var heller ikke "unormalt" at det tok lengre tid. Så jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet...

Får håpe den ikke er stoppet i tollen av en eller annen grunn.. Jeg skulle tro de er ute etter større fisker enn oss som bare skal ha litt shampo! :)

Du har den nok snart skal du se. Men det er kjedelig å vente, ja! Men jeg tipper du blir fornøyd når den kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner nå p bli litt bekymret. Jeg bestilte varer på lookfantastic for 9 dager siden og har ennå ikke fått noe. Pengen har jo blitt trukket fra mitt VISA når jeg bestilte. Jeg forstod det sånn at det ikke tok så lang tid ?

Jeg har sendt en mail og etterlyst varene.

Jeg ventet over 1 mnd på en pakke derfra - men den kom fram den. Ifølge LF hadde de sendt den ganske kjapt vetter bestilling så den har bare tatt lang tid på veien. Ikke noe tegn på at den var stoppet i tollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet over 1 mnd på en pakke derfra - men den kom fram den. Ifølge LF hadde de sendt den ganske kjapt vetter bestilling så den har bare tatt lang tid på veien. Ikke noe tegn på at den var stoppet i tollen.

*puster lettet ut*

Håper ikke min er "blitt borte"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*puster lettet ut*

Håper ikke min er "blitt borte"...

Har du fått den nå? Nysgjerrig.. Leste på dinbaby også at det var noen som ikke hatt fått pakken sin derfra i uken som gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Men jeg har sensibel hud. Har lett for å få røde kinner (eller jeg har røde kinner) tror ikke det er så bra å bruke peeling da i så fall ikke med korn. Er det korn i den? Jeg har ellers blandingshud, lett for å få kviser i T-sonen og tørrere på kinnene. Kanskje jeg bør gå til en hudpleier? Takk for svarene.

Jeg har også ganske sensibel hud, men microfoliant har jeg likevel ikke hatt noen problemer med.

Den kommer i pulver form som du skal gni mellom våte håndflater, da blir den litt skumaktig. Dette skal du jobbe med i ca 1 minutt i ansiktet og hals.

Jeg bruker renseskum fra vaseline intensiv care, microfoliant(kun en gang om dagen) og en e-vitamin fuktighteskrem fra body shop. Dette passer fint for huden min hvertfall.

Har mer eller mindre normal hud, men den heller mer over til å være tørr enn fet.

Jeg tror de produktene passer greit for deg med din hud, hvis du ønsker å holde et lavt budsjett men likevel ha bra produkter.

Ellers kan du jo ta en titt på dermalogica produktene for blandingshud? I tilfelle råder jeg deg ikke til å kjøpe disse i Norge, her er det ganske dyrt.

Kjøp de heller via

http://www.lookfantastic.com

Her er de samme produktene, bare mye billigere. Handler derfra hele tiden! :)

Du kan også ta en titt innom en hudpleier, men tror ikke det er nødvendig hvis ikke du vil det selv da.

Har du forresten en krem å smøre direkte på kvisene? Det burde du ha. Da anbefaler jeg brevoxyl.

Håper dette hjelper litt da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått den nå? Nysgjerrig.. Leste på dinbaby også at det var noen som ikke hatt fått pakken sin derfra i uken som gikk.

Neeeei! :-) Jeh har ikke fått den ennå. Men de skrev i mailen at det kunne ta opptil en måned. Og jeg som skulle bestille i god tid ettersom jeg var i ferd med å gå tom for min produketer hjemme. (trodde jo at det tok max. en uke) Og nå ER det tomt :-(

Men det kommer vel håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeei! :-) Jeh har ikke fått den ennå. Men de skrev i mailen at det kunne ta opptil en måned. Og jeg som skulle bestille i god tid ettersom jeg var i ferd med å gå tom for min produketer hjemme. (trodde jo at det tok max. en uke) Og nå ER det tomt :-(

Men det kommer vel håper jeg.

Uffda -blir skeptisk til å bestille mer der jeg nå.. Skriv når du har fått pakken! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Enig med Tanya, rens både morgen og kveld, spesielt når du har uren hud. Det er om natten det skjer mest med huden, og porene trengs derfor å renses om morgenen. Man kan lettere få tette porer om man hopper over rensen. Prøv den milde rensepeelingen som Tanya bruker, den er kjempefin til å bli kvitt sorte/hvite prikker og å forebygge kviser.

Det er snart en måned siden jeg bestilte fra lookfantastic, og jeg her ennå ikke mottatt så mye som en lapp... Grrr.... Jeg sender en mail i neste uke om det ikke er kommet noe da heller

GOD HELG :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snart en måned siden jeg bestilte fra lookfantastic, og jeg her ennå ikke mottatt så mye som en lapp... Grrr.... Jeg sender en mail i neste uke om det ikke er kommet noe da heller

GOD HELG :-)

What!?! Jeg håper og tror i det lengste at det er du som er uheldig her og at dette ikke er noe man ofte opplever med denne butikken -vi får håpe du får et gedigent plaster på såret, selv om det skulle vise seg at det ikke er butikkens skyld. Jeg venter med å bestille noe mer derfra til du har fått ditt. Jeg fant forresten en annen hårprodukt-butikk (http://www.thehairshop.co.uk/store/),

men der har jeg ikke kjøpt noe ennå, så jeg holder foreløpig fortsatt en knapp på lookfantastic.. Inntil videre.

De har jo nokså dyr porto (lookfantastic) så man skulle jo tro at de kunne spore pakken?? Æsj, så utrolig kjedelig at det skulle bli sånn.. Da blir det jo ikke akkurat verdt det. Hjelper jo lite at alle andre får pakken etter 2-3 dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Enig med Tanya, rens både morgen og kveld, spesielt når du har uren hud. Det er om natten det skjer mest med huden, og porene trengs derfor å renses om morgenen. Man kan lettere få tette porer om man hopper over rensen. Prøv den milde rensepeelingen som Tanya bruker, den er kjempefin til å bli kvitt sorte/hvite prikker og å forebygge kviser.

Jeg har ikke fått noe fra Lookfantastic ennå. Men sendte en mail idag. De svarte etter 5 min. Derspurte de om adressen min på nytt, og bekalget at jeg ikke hadde mottatt pakken. De skulle sende varene pånytt idag (vet ikke om de hadde kommet i retur eller om de skulle sende en ny pakke). Men jeg hadde jo skrevet korrekt adresse. Blir spennende å se nå da!!!! Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått noe fra Lookfantastic ennå. Men sendte en mail idag. De svarte etter 5 min. Derspurte de om adressen min på nytt, og bekalget at jeg ikke hadde mottatt pakken. De skulle sende varene pånytt idag (vet ikke om de hadde kommet i retur eller om de skulle sende en ny pakke). Men jeg hadde jo skrevet korrekt adresse. Blir spennende å se nå da!!!! Hm...

Håper virkelig du får den raskt nå! Har forresten handlet der selv igjen siden sist, og fikk pakken på 2 dager.

Skriv når pakken kommer hvis du husker det, greit å følge med hvordan det gikk. Hvis det blir noe tull nå så se an postmannen din, kanskje? :)

Får håpe de sender med noe som plaster på såret til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig du får den raskt nå! Har forresten handlet der selv igjen siden sist, og fikk pakken på 2 dager.

Skriv når pakken kommer hvis du husker det, greit å følge med hvordan det gikk. Hvis det blir noe tull nå så se an postmannen din, kanskje? :)

Får håpe de sender med noe som plaster på såret til deg.

De skrevi igår at de skulle sende den "på nytt" idag, så da får vi se. Jeg er iallefall ikke veldig fristet til å handle derfra igjen. Men jeg leser jo at du har så gode erfaringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig du får den raskt nå! Har forresten handlet der selv igjen siden sist, og fikk pakken på 2 dager.

Skriv når pakken kommer hvis du husker det, greit å følge med hvordan det gikk. Hvis det blir noe tull nå så se an postmannen din, kanskje? :)

Får håpe de sender med noe som plaster på såret til deg.

Jeg har fått pakken, den kom i går, og ble sendt den 20 oktober, (rett etter at jeg purret på e-post) Vet ikke hva som skjedde første gangen, men nå er jeg iallefall fornøyd. Men jeg fikk nok ikke noe "plaster på såret". Men så lenge jeg har fått varene er jeg glad :-))))))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått pakken, den kom i går, og ble sendt den 20 oktober, (rett etter at jeg purret på e-post) Vet ikke hva som skjedde første gangen, men nå er jeg iallefall fornøyd. Men jeg fikk nok ikke noe "plaster på såret". Men så lenge jeg har fått varene er jeg glad :-))))))))

Så bra, det var godt å høre. Den første pakken kom vel bare på avveie, da. Kjedelig!De burde jo gitt deg noe ekstra, men men. Synes egentlig de burde hatt sporingsmulighet på pakkene, for portoen derfra er ganske dyr. Men det blr jo så billig likevel! Nå handler jeg alt av hårsaker der, pluss endel Dermalogica, er så fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...