Gå til innhold

Rense ansiktet morgen og kveld?


tjohei

Anbefalte innlegg

Jeg har fått pakken, den kom i går, og ble sendt den 20 oktober, (rett etter at jeg purret på e-post) Vet ikke hva som skjedde første gangen, men nå er jeg iallefall fornøyd. Men jeg fikk nok ikke noe "plaster på såret". Men så lenge jeg har fått varene er jeg glad :-))))))))

Tenkte forresten jeg skulle tipse om en annen nettbutikk jeg har prøvd nå, http://www.dermstore.com. Ikke noe særlig med hårprodukter der, men masse masse bra hudpleiemerker! Har kjøpt endel MD formulations og Bare Escentuals der. Hvis du skriver BEADDICTS i promo-code-feltet, får du 25% rabatt på alt i handlekurven. Frakten der er ikke særlig billig, men det ble billigere enn der jeg ellers har handlet uansett :)

Og sjekk hva de har av "kits" før du handler enkeltprodukter, alt jeg skulle ha var tilgjengelig i pakketilbud, så jeg fikk vanvittig mye for pengene der.

Er visst blitt helt nettshopping-junkie jeg nå.. Men huden og håret ser ihvertfall skikkelig bra ut, hehe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • serendipity

    13

  • Zelig

    12

  • tjohei

    8

  • soleil

    5

Mest aktive i denne tråden

Tenkte forresten jeg skulle tipse om en annen nettbutikk jeg har prøvd nå, http://www.dermstore.com. Ikke noe særlig med hårprodukter der, men masse masse bra hudpleiemerker! Har kjøpt endel MD formulations og Bare Escentuals der. Hvis du skriver BEADDICTS i promo-code-feltet, får du 25% rabatt på alt i handlekurven. Frakten der er ikke særlig billig, men det ble billigere enn der jeg ellers har handlet uansett :)

Og sjekk hva de har av "kits" før du handler enkeltprodukter, alt jeg skulle ha var tilgjengelig i pakketilbud, så jeg fikk vanvittig mye for pengene der.

Er visst blitt helt nettshopping-junkie jeg nå.. Men huden og håret ser ihvertfall skikkelig bra ut, hehe! :)

Oj.. så flott!. Denne siden må jeg ta nærmere i åssyn. Tusen takk for tipset.

..og litt må vi jo unne oss.. he he ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...