Gå til innhold

stringtruse/BH


Gjest Johanzen

Anbefalte innlegg

Ser stadig kvinner med en BH-spenner og stropper, som synes tydelig på ryggen. Det komiske inntreffer når de samme kvinnene har stringtruse for at trusekanten ikke skal synes.....*LOL*

...jeg snakker ikke om kvinner med store pupper, og som må bære BH pga det, neida det dreier seg om kvinner med vanlige bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • laguna1365380434

    8

  • SierDuDet

    7

  • soleil

    6

  • Åsemor

    4

Mest aktive i denne tråden

Jeg forstår ikke hva som er problemet? De aller fleste kvinner, jeg vil tippe 95 prosent, bruker jo BH! Og at en ser stroppene gjennom en tettsittende topp, er det noe problem da? Har jeg nå aldri tenkt over!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hva som er problemet? De aller fleste kvinner, jeg vil tippe 95 prosent, bruker jo BH! Og at en ser stroppene gjennom en tettsittende topp, er det noe problem da? Har jeg nå aldri tenkt over!!!!

Neida, BH-spenner og BH-stropper som syns bak på ryggen, er helt greit det.

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor trusekanten ikke skal synes, men at det er helt ok hvis BH'n gjør det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønlandberta

Neida, BH-spenner og BH-stropper som syns bak på ryggen, er helt greit det.

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor trusekanten ikke skal synes, men at det er helt ok hvis BH'n gjør det...?

Tror du har misforstått LITT... Det er jo ikke for at trusekanten ikke skal synes en bruker string, men for at det er mer behagelig og penere å ha på seg. Synes JEG da..

Og om noen skulle bruke det for å slippe kanter så so? BH'er uten synlige merker finnes ikke så sant jeg vet, motbydelig å gå uten.. og da har man da i det minste halvparten så lite merker...

Utrolig hva folk skal henge seg opp i da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daredevil

Neida, BH-spenner og BH-stropper som syns bak på ryggen, er helt greit det.

Det jeg ikke skjønner, er hvorfor trusekanten ikke skal synes, men at det er helt ok hvis BH'n gjør det...?

Èn skal få mye kjeft for sin hverdagsfilosofi.

(Gammel jungelDOLtak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Fordi BHene mine er fine, og fordi synlige trusekonturer på trang bukse eller på skjørt er stygt. Derfor.

Stygg BH hadde det selvsagt vært noe annet å syne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi BHene mine er fine, og fordi synlige trusekonturer på trang bukse eller på skjørt er stygt. Derfor.

Stygg BH hadde det selvsagt vært noe annet å syne.

Jøss..... ser man forskjell på en pen bh og en mindre pen bh gjennom genser/topp??? Aldri jeg sett ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Så enig, så enig...

Kunne ikke ha vært mer enig...

Damene sprader rundt i trange topper der man nærmest kan se mønsteret på BH'en gjennom skjorta. Men at en liten trusekant vises gjennom buksa? Åh nei du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jøss..... ser man forskjell på en pen bh og en mindre pen bh gjennom genser/topp??? Aldri jeg sett ihvertfall...

Du ser forskjell på en kul stropp og en stygg stropp, så klart..

Hvis BHen er kul og matcher antrekket kan det være en kul effekt om du ser litt av den..

Trusekonturer på baken, er derimnot aldri fint.. Sånn er det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser forskjell på en kul stropp og en stygg stropp, så klart..

Hvis BHen er kul og matcher antrekket kan det være en kul effekt om du ser litt av den..

Trusekonturer på baken, er derimnot aldri fint.. Sånn er det;)

Jeg driter i om trusekonturer på rompa er stygt. Aldri i verden om jeg vil gå med stringtruser! Noe så fælt som å ha noe inni rompa hele dagen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg driter i om trusekonturer på rompa er stygt. Aldri i verden om jeg vil gå med stringtruser! Noe så fælt som å ha noe inni rompa hele dagen!!!!!

Tja, smaken er som baken..;)

Jeg kunne aldri gå med truser som ikke er string, både fordi det er stygt(strikkmerker tvers over rumpa..usj!), og det dessuten ubehaglig..De krøller seg på en ekkel måte..

Inn i rumpesprekken vil truser dessuten uansett på et gitt punkt, så da foretrekker jeg at stoffmengden er liten og passende..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg driter i om trusekonturer på rompa er stygt. Aldri i verden om jeg vil gå med stringtruser! Noe så fælt som å ha noe inni rompa hele dagen!!!!!

Enig med du. Jeg må dessuten ha trusene helt opp til livet, ellers detter de nedfor magen. Det er ubehagelig og gir dessuten enda større mage. (Skjønner forresten ikke de mannfolka som orker ha buksa nedenfor magen, nå mener jeg utenpåbukser, hvordan de har trusa aner jeg ikke...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, smaken er som baken..;)

Jeg kunne aldri gå med truser som ikke er string, både fordi det er stygt(strikkmerker tvers over rumpa..usj!), og det dessuten ubehaglig..De krøller seg på en ekkel måte..

Inn i rumpesprekken vil truser dessuten uansett på et gitt punkt, så da foretrekker jeg at stoffmengden er liten og passende..;)

Trene litt mer slik at rumpa di blir fast ;) Da vises ikke strikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernemor

I alle dager, tror ikke jeg kikker så nøye på andres menneskers antrekk jeg!! Verken mannlige eller kvinnelige.

Herregud da, da har en ikke mye å beskjeftige seg med, når en sitter og filurer over slike lite viktige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Trene litt mer slik at rumpa di blir fast ;) Da vises ikke strikken.

Nuvel..Til opplysning er rumpen både liten&fast;), men strikkemerker unngåes rett og slett ikke..

Det fikk jeg selv som barn og da veide jeg sånn 23 kilo og var radmager..

Ingen bigdeal, bare nok et pro string argument..;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er stygt er når damer bruker totalt feil størrelse i bh. Når det tyter ut bakpå ryggen fordi bh'en er så stram eller puppene blir klemt midt på fordi cupen er for liten.

Knuppete gråhvite bhstropper er heller ikke sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...