Gå til innhold

NHD: Antipsykotika el. ?

Anbefalte innlegg

quietus_crusader

Trenger noen råd.

Har søkt om psykolog, men har fått svar om at de ikke har kapasitet. Ingen opl. om evt. ventetid osv.

Imens er jeg noe oppgitt. Jeg kan som regel "fungere" i de situasjoner jeg må. Problemet er bare at jeg noen ganger ikke ser poenget el. "orker" å være sterk. De flest rundt meg mener nok at jeg har det rimelig bra akkurat nå, ihvertfall i forhold til før. Det gjør forsåvidt jeg og.

Jeg går på høy dose AD som hjelper, men allikevel harr jeg en slags tomhets følelse og mye sosial angst som sliter meg ut.

Grunnen til at jeg ville til psyk. igjen var at jeg mistenker at asperger diagnosen ikke forklarer ale mine problemer.

Skal prøve å komme til poenget nå: Jeg lurer på om jeg kunne ha nytte av noe antipsykotika. Har fått det for meg at jeg kanskje har scizofrene trekk. Min oppfatning av verden og andres virker så annerledes. Det plager meg, for jeg vet ikke helt hva jeg skal tro lenger. Derfor jeg ville ha kontakt med psykolog igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120044-nhd-antipsykotika-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...