Gå til innhold

Fått Dalacin mot kviser. Noen tips og råd takk.

Anbefalte innlegg

Hey

Jeg var hos legen idag. Sa at jeg var plaget med akner/kviser. Fikk dermed en flytende dalacin. Er dette den riktige Dalacin som skal stoppe talgkjertel produksjon?

Det er jo som væske som påføres på det området jeg er plaget. Og vil dette gi resultater? og på hvilken måte. La oss si at en kvise holder på å vokse. Skal jeg vaske og påsmøre på det området? Eller generellt hvordan?

Fortsetter under...

Søstera mi brukte Dalacin med god effekt. Du påfører på de områdene du pleier å få kviser. Klin på de kvisene du har også.

Du kan bruke et mildt renseprodukt som feks. Natusan.

Du kan bli litt tørr i huden og du bør ikke ta sol. Mott tørrhet kan du bruke en lett ansiktskrem som feks Bodyshops Vitamin E krem.

Regner med at det følger et pakningsvedlegg sammen med medikamentet. Les det nøye .

Søstera mi brukte Dalacin med god effekt. Du påfører på de områdene du pleier å få kviser. Klin på de kvisene du har også.

Du kan bruke et mildt renseprodukt som feks. Natusan.

Du kan bli litt tørr i huden og du bør ikke ta sol. Mott tørrhet kan du bruke en lett ansiktskrem som feks Bodyshops Vitamin E krem.

Regner med at det følger et pakningsvedlegg sammen med medikamentet. Les det nøye .

Hey

takk for svar. Men er vi på samme område? Jeg har fått væske lignende og ikke tabletter.

Trodde etter det jeg har lest at det er tabletter som jeg skal ta i 3 mnd som skal stoppe talgkjertel produksjonen. Men uansett påfører jeg de områdene jeg har kviser med dalacin.

To ganger daglig i 3 mnd. Håper dette hjelper da :).. Men du sier at jeg skal kline til med overalt i ansiktet? Og tok det lang tid før du fikk sett resultater? og gikk kvisene bort etter de 3 mnd med behandling med dalacin?

Takk..

Hey

takk for svar. Men er vi på samme område? Jeg har fått væske lignende og ikke tabletter.

Trodde etter det jeg har lest at det er tabletter som jeg skal ta i 3 mnd som skal stoppe talgkjertel produksjonen. Men uansett påfører jeg de områdene jeg har kviser med dalacin.

To ganger daglig i 3 mnd. Håper dette hjelper da :).. Men du sier at jeg skal kline til med overalt i ansiktet? Og tok det lang tid før du fikk sett resultater? og gikk kvisene bort etter de 3 mnd med behandling med dalacin?

Takk..

Du trenger ikke brukde det over hele ansiktet, men der du er plaget. T-sonen er vel de vanligste stedene. (Nese, panne og eventuelt litt på haka)

Søstera mi ble bedre etter noen få uker, såvidt jeg husker.

Du trenger ikke brukde det over hele ansiktet, men der du er plaget. T-sonen er vel de vanligste stedene. (Nese, panne og eventuelt litt på haka)

Søstera mi ble bedre etter noen få uker, såvidt jeg husker.

hehe ok..

Vil takke for all hjelpen jeg har fått av deg. Har vært meget nyttig for meg. Og jeg håper med tiden at jeg kan leve fullt ut, siden jeg blir nå kvitt disse plagene :)..

Så nok en gang.. tusen takk!

Du har gjort hvertfall meg til et gladere menneske.

På gjensyn..

hehe ok..

Vil takke for all hjelpen jeg har fått av deg. Har vært meget nyttig for meg. Og jeg håper med tiden at jeg kan leve fullt ut, siden jeg blir nå kvitt disse plagene :)..

Så nok en gang.. tusen takk!

Du har gjort hvertfall meg til et gladere menneske.

På gjensyn..

Ja, jeg håper du blir bedre av Dalacin! Klart man føler seg bedre uten ansiktet fullt av byller og kviser. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...