Gå til innhold

Jenter: faker dere orgasme og hvorfor?


Gjest fake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ærlig svar....

Jeg faker ikke klitorisorgasmer, men tror aldri jeg har hatt en vaginal en. Det har jeg ikke sagt at jeg har hatt heller, så jeg faker vel ikke jeg da egentlig. Jeg har tilgjengjeld fått noen fine trippel-klitoris-orgasmer ved suging osv. Uff. Nå føler jeg meg vulgær som skriver dette, men du spurte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Fordi det isåfall ville være my loss. Fyren ville ikke akkurat lære av det. Er man glad i sex og ikke har plikt-sex, så ønsker man ikke å fake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke med jenter men jeg faker i hvert fall en god del selv.

Trekker meg ut, dytter'n ned i kjærringas hals og spytter henne i tryne, selvsagt etter at øynene hennes er fyllt med tårer som følge av brekninger. Da ser hun nemlig ikke at jeg egentlig ikke kommer.

Det funker hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke med jenter men jeg faker i hvert fall en god del selv.

Trekker meg ut, dytter'n ned i kjærringas hals og spytter henne i tryne, selvsagt etter at øynene hennes er fyllt med tårer som følge av brekninger. Da ser hun nemlig ikke at jeg egentlig ikke kommer.

Det funker hver gang.

Ble du støtt av mitt innlegg eller virker det bare slik....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble du støtt av mitt innlegg eller virker det bare slik....

Nei, gutter kan faktisk fake de også.

Jeg har gjort det flere ganger, dog ikke på måten beskrevet over.

Nope, spesielt støtt ble jeg ikke. I og med at mine damer aldri har kommet når jeg har vært sammen med dem, så trenger jeg ikke å være redd for at de har skryti på seg noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det i min tid, og grunnen var at gutta ellers ALDRI vil gi seg. Man får jo blemmer og gnagsår til slutt, så derfor. Og litt for å "trøste" fyren også, de får jo alvorlige psykiske problemer om de tror at de ikke er Guds gave til kvinnen i senga.

Nå er jeg gift og har vært sammen med samme partner i seks år. Dersom jeg kjenner at det er en gang det ikke kommer til å gå, så sier jeg det. Jeg faker ikke noe, og det er greit. Da kan vi konsentrere oss om andre ting istedet, som hans...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke med jenter men jeg faker i hvert fall en god del selv.

Trekker meg ut, dytter'n ned i kjærringas hals og spytter henne i tryne, selvsagt etter at øynene hennes er fyllt med tårer som følge av brekninger. Da ser hun nemlig ikke at jeg egentlig ikke kommer.

Det funker hver gang.

*latterkrampe*

SDD, du er f...'n ikke god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, gutter kan faktisk fake de også.

Jeg har gjort det flere ganger, dog ikke på måten beskrevet over.

Nope, spesielt støtt ble jeg ikke. I og med at mine damer aldri har kommet når jeg har vært sammen med dem, så trenger jeg ikke å være redd for at de har skryti på seg noe som helst.

he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort det i min tid, og grunnen var at gutta ellers ALDRI vil gi seg. Man får jo blemmer og gnagsår til slutt, så derfor. Og litt for å "trøste" fyren også, de får jo alvorlige psykiske problemer om de tror at de ikke er Guds gave til kvinnen i senga.

Nå er jeg gift og har vært sammen med samme partner i seks år. Dersom jeg kjenner at det er en gang det ikke kommer til å gå, så sier jeg det. Jeg faker ikke noe, og det er greit. Da kan vi konsentrere oss om andre ting istedet, som hans...:-)

Tror ærlig talt ikke at gutta er så sårbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri faket en orgasme, og kommer vel heller ikke til å gjøre det. Sier som en annen her; er det en gang jeg føler at jeg ikke kommer, så sier jeg heller fra om det. Da blir det ikke blir noe stress med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Jenter har skrevet her at de angret på at de begynte å fake, for det ble så vanskelig å forklare partneren etter X antall år, at de hadde løyet hele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fem fingre og god fart

Nei, det gjør jeg ikke. Sjelden med orgasmer under samleie, men å fake gjør jeg ikke. Da hjelper jeg heller til selv med handa eller onanerer når han er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det gjør jeg ikke. Sjelden med orgasmer under samleie, men å fake gjør jeg ikke. Da hjelper jeg heller til selv med handa eller onanerer når han er ferdig.

Men jeg har inntrykk av at det ikke er helt vanlig å være helt stille under samleie heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...