Gå til innhold

Jenter: faker dere orgasme og hvorfor?


Gjest fake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei !

Jeg gir og får.

De som påstår at de faker, må enten være drita fulle, eller dumme.

Hva gjør de i sengen med noen de ikke er glad i, eller er tent på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Jeg har gjort det engang, litt desperat fordi en hadde med en mann å gjøre som ikke ga seg før man var "lykkelig".

Først og fremst fordi det begynte å bli slitsomt og kjedelig og fordi jeg ikke hadde hjerte til å knekke egoet hans;)

Det er stort sett ikke et problem, jeg verken trenger eller vil fake til vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gjort det engang, litt desperat fordi en hadde med en mann å gjøre som ikke ga seg før man var "lykkelig".

Først og fremst fordi det begynte å bli slitsomt og kjedelig og fordi jeg ikke hadde hjerte til å knekke egoet hans;)

Det er stort sett ikke et problem, jeg verken trenger eller vil fake til vanlig

Tror ærlig talt ikke menn er så sårbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Tror ærlig talt ikke menn er så sårbare.

Mulig det altså..Men de jeg har hatt har nå virket opptatt av det, forståelig nok.

Jeg hadde også fått litt slunkent ego om en fyr jeg hadde sex med ikke fikk orgasme. Jeg hadde tenkt at nå gjør man noe feil, eller jeg er dritkjedelig og/eller lite atraktiv.

I tilfelle med han fyren her så var han dritkjedelig og. Og det kunne jeg jo nesten ikke si;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke med jenter men jeg faker i hvert fall en god del selv.

Trekker meg ut, dytter'n ned i kjærringas hals og spytter henne i tryne, selvsagt etter at øynene hennes er fyllt med tårer som følge av brekninger. Da ser hun nemlig ikke at jeg egentlig ikke kommer.

Det funker hver gang.

*lol*:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...