Gå til innhold

Den antatte gjerningsmannen Lindh saken:

Anbefalte innlegg

Hei,

Bare for å påpeke: Etter det jeg vet, er han faktisk kjent som "Nazi Per", og Dagbladet har satt det i > som viser at det er et sitat.

Jeg sier ikke at det er greit at de gjør det, men det bør nevnes.

Med vennlig hilsen

Men så er det disse kildene igjen. Hvem er "de" som kalte han for nazi-per?

Jeg får jo inntrykk av at alt som skrivers om fyren er vill synsing, basert på tilfeldige forbipasserende. Joa, kanskje en eller annen kalte han for nazi-per, men pressen vet vel fint lite om dette faktisk bare var noe denne ene personen kalte han eller om det var et navn han var kjent under.

Synes pressen er jævla ufin i den saken her, og mye tyder vel også på at de ikke har funnet noe DNA bevis på fyren.

Fortsetter under...

Men så er det disse kildene igjen. Hvem er "de" som kalte han for nazi-per?

Jeg får jo inntrykk av at alt som skrivers om fyren er vill synsing, basert på tilfeldige forbipasserende. Joa, kanskje en eller annen kalte han for nazi-per, men pressen vet vel fint lite om dette faktisk bare var noe denne ene personen kalte han eller om det var et navn han var kjent under.

Synes pressen er jævla ufin i den saken her, og mye tyder vel også på at de ikke har funnet noe DNA bevis på fyren.

Hei,

Jeg har rett og slett ikke fulgt med på hva de forskjellige har skrevet, så jeg kan ikke uttale meg.

Selvsagt bør ingen "henges ut" før de er funnet skyldige i retten.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...