Gå til innhold

Nei, det kan ikke være ham!

Anbefalte innlegg

Har ofte lurt på følgende: Når noen er mistenkt for en eller annen (bestialsk) forbrytelse, rykker ofte venner og bekjente ut og nærmest garanterer at dette kan vedkommende aldri ha gjort. De kjenner ham/henne nemlig så godt at de vet at han ikke er i stand til å gjøre det han måtte være siktet for.

Hvordan kan de si det? Ok, det ville vel vært litt snålt hvis de sa at jo, det skulle ikke forundre meg om han har gjort noe slikt... Jeg mener bare at for meg er intet menneskelig fremmed, eller noe sånt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120165-nei-det-kan-ikke-v%C3%A6re-ham/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er værre når alle tror det er han, også viser det seg at de har tatt feil.

Kjenner til et tilfelle der ei dame ble drept, og alle mistenkte eksmannen for å ha gjort det. Alle gikk å skulte på han da han deltok i begravelsen.

Det viste seg at han var uskyldig. En annen person tilstod, og ble dømt for drapet.

Det må være helt forferdelig å bli mistenkt for å ha drept et annet menneske når man er helt uskyldig.

Gjest Ikke undertegnet

Syns også det er litt dumt når drittsekker dør, og blir betegnet av alle som en snill og god gutt, med glimt i øyet osv...

Som noen har sagt her før: For noen vil den du kaller en drittsekk, alltid være en som noen bryr seg om. Noen vil alltid huske ham som en med godt humør, glimt i øyet o.s.v. At DU ikke likte han, betyr ikke at alle andre mislikte ham også.

Ja, det synes jeg også er så dumt.

Venner, slektninger, mødre og søsken behøver slett ikke kjenne den sanne personen.

Ektefeller derimot, tror jeg nok har en viss peil..

tror du? - Om man VISSTE at man gikk rundt og var gift med en kriminell, liksom? -Ja, eller utroskap - hvor mange ektefeller vet sånt? :)

Annonse

tror du? - Om man VISSTE at man gikk rundt og var gift med en kriminell, liksom? -Ja, eller utroskap - hvor mange ektefeller vet sånt? :)

Tja, en som har en notorisk utro partner har vel sine mistanker skulle jeg tro.

Det jeg mener ellers, er at visse ting bare vet man om sin ektefelle. Jeg vet at min mann ikke er transvestitt, morder, voldtektsforbryter, pedofil eller tilhenger av å gå med bleie eller i gummitøy.

You see?

Gjest mener jeg

Tja, en som har en notorisk utro partner har vel sine mistanker skulle jeg tro.

Det jeg mener ellers, er at visse ting bare vet man om sin ektefelle. Jeg vet at min mann ikke er transvestitt, morder, voldtektsforbryter, pedofil eller tilhenger av å gå med bleie eller i gummitøy.

You see?

Du vet at din mann ikke er pedofil? Hvordan kan du vite det? Mange kan skjule det meste... Og jeg synes det er naivt å tro at du kjenner din partner 210%.

Du vet at din mann ikke er pedofil? Hvordan kan du vite det? Mange kan skjule det meste... Og jeg synes det er naivt å tro at du kjenner din partner 210%.

Jepp, jeg kjenner han 100% etter å ha vært samboere i 14 år, og kjærester siden trettenårsalderen..

Gjest mener jeg

Jepp, jeg kjenner han 100% etter å ha vært samboere i 14 år, og kjærester siden trettenårsalderen..

Jeg så et program på TV her om dagen om menn som etter 40 år valgte å leve som damer. Et ønske de hadde hatt helt siden de var små. Samtlige av disse mennene var gift (gift i 20 år) og hadde barn. Men tror du deres koner hadde anelse om at deres ektemann innerst inne ville være en dame? Åh nei du! Så ja, jeg synes du er naiv. Man kan aldri vite alle tankene til en annen person.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...