Gå til innhold

Er jeg virkelig så dum??


sigga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • sigga

    19

  • Sør

    9

  • mil1365380270

    3

  • nanna

    2

Mest aktive i denne tråden

Jeg vet det der.. og hvis du vil åpne øynene dine nå så les dette;

Jeg sa at vi har ikke likestilling i dag som fungere. Fordet vi kvinner går og irriterer oss over at mennene våre ikke gjør nok i huset og ikke deler arbeidet med ungene med oss. Jeg vet at det er selvmotsigende, men det jeg har sagt hele veien er at hvis ikke ideen om likestilling hadde kommet hadde vi kvinner fortsatt og levd i den tro at det var det som var normalt... og vi hadde sluppet å irritere oss over udugelige menn som veldig mange gjør inne på bla. foreldre forum og samlivs forum...

ta å slå opp på dagbladets sider og søk på likestilling... du får opp i mot 125 treff og der kan du les mange interessante artikler... ikke alle er med meg, men noen er ...

Å si at hvis noen ikke hadde fått ideen, så hadde kvinner vært fornøyde, er som å si at det i utgangspunktet ikke var noe problem for de? De fikk bare høre ideen fra noen?

Eller mener du at kvinner hadde hatt det bedre om de ikke tenkte så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselgi du var da... godt å se at det ikke bare er meg som er hurpete her ....

Ingen årsak. Og du behøver ikke engste deg. Hurpe er man aldri alene om å være her på DOL:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå du bruker flere nick som du sier; Hvorfor gjør du det?

Er det på innlegg som er såppass 'private' eller 'intime' at du ikke vil stå fram?

I såfall så skjønner jeg det godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å si at hvis noen ikke hadde fått ideen, så hadde kvinner vært fornøyde, er som å si at det i utgangspunktet ikke var noe problem for de? De fikk bare høre ideen fra noen?

Eller mener du at kvinner hadde hatt det bedre om de ikke tenkte så mye?

I steden for å hele tiden spøøre om hva jeg mener, så øles tråden skikkelig engang til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå du bruker flere nick som du sier; Hvorfor gjør du det?

Er det på innlegg som er såppass 'private' eller 'intime' at du ikke vil stå fram?

I såfall så skjønner jeg det godt...

jeg er vel ikke den eneste som bruker; ingen sign, ikke undertegnet, anonym i dag osv... er det vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I steden for å hele tiden spøøre om hva jeg mener, så øles tråden skikkelig engang til..

Jeg synes du tok opp en veldig interessant problemstilling: Hvordan har likestillingen innvirket på parforhold. Man kan si mye om dette. Og det viktige er at man ikke bør tillegges meninger man ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en ikke sign

Nå du bruker flere nick som du sier; Hvorfor gjør du det?

Er det på innlegg som er såppass 'private' eller 'intime' at du ikke vil stå fram?

I såfall så skjønner jeg det godt...

Man vil ikke legge fram for mye om seg selv.. så man kan bli gjenkjent. Kanskje feigt her mot se som kun bruker ett nick, men man er anonym om man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I steden for å hele tiden spøøre om hva jeg mener, så øles tråden skikkelig engang til..

Hvis du ikke ville ha tilbakemelding i denne tråden, så burde du kanskje latt være å fortsette og forsvare påstandene dine her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er vel ikke den eneste som bruker; ingen sign, ikke undertegnet, anonym i dag osv... er det vel??

Nei, det er du ikke. Og det var ikke ment som kritikk, jeg håper ikke du tok det sånn.

Jeg fikk bare nå en mulighet til å spørre 'hvorfor' noen velger å bruke forskjellige nick...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ikke ville ha tilbakemelding i denne tråden, så burde du kanskje latt være å fortsette og forsvare påstandene dine her?

Jo tilbakemelding ønsket jeg, men det er litt drøyt å bli kalt for dum hele tiden da.Og at alt jeg skriver er vås. Men jeg skal ikke finne på å skrive slik mer. Heretter skal jeg bare si ting som faller i god jord og som for all del ikke opprører folk så mye at de må begynne å bli ufine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest psykopateller??

Jeg ser bare et mehe, og det er nok deg... Makan til tåpelig kjerring du er.

UUUPS... stakkars deg er du sinna i kveld? Fortell meg gjerne hva som plager deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo tilbakemelding ønsket jeg, men det er litt drøyt å bli kalt for dum hele tiden da.Og at alt jeg skriver er vås. Men jeg skal ikke finne på å skrive slik mer. Heretter skal jeg bare si ting som faller i god jord og som for all del ikke opprører folk så mye at de må begynne å bli ufine.

Jeg har ikke sagt at du er dum, og håper du ikke har oppfattet mine innlegg på den måten.

Kanskje du synes jeg har vært krass i måten jeg har skrevet ting, men det var ikke meningen.

Du har jo fått tilbakemelding fra flere om at man ikke skal skjelle ut folk, og det tror jeg de fleste mener, selv om de ikke har sagt det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DU plager meg

UUUPS... stakkars deg er du sinna i kveld? Fortell meg gjerne hva som plager deg.

Hva som plager meg? Du plager meg. For regner med at du er sigga, ettersom denne sigga har utallige nick... Patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...