Gå til innhold

Jeg har så tynt hår...

Anbefalte innlegg

Gjest jegblirsnarthårgal

Jeg har tynt hår pga at jeg har ecdodermal dysplasia.

Ønsker meg så fælt langt hår, iallefall til skuldrene. Går det an å gjøre noe med dette, eller er jeg dømt til å leve med dette resten av livet. Dette hemmer meg på så mange måter...

Hårpåsveising har jeg forsøkt. Det var ikke noe for meg, finnes det andre måter å få mer hår på uten å måtte bruke full parykk. Det trenger jeg ikke.

Håret mitt er kun brukbart til korte frisyrer og jeg haaater kort hår!!!

Nå har jeg langt hår til skuldrene, men har det alltid i hestehale, med litt ekstra hår i for at det skal se finere ut...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120389-jeg-har-s%C3%A5-tynt-h%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gillian1365380410

Hei

Jeg kjenner ikke helt til den sykdommen du beskriver som fører til ditt hårtap, men vil allikevel komme med et råd.

Jeg var selv plaget med overdrevent hårtap og begynnte på en kur som heter Thymuskin. Denne har hjulpet meg veldig og grunnen til at jeg tror den kan hjelpe deg er at immunforsvaret i hårcellene blir styrket. Med andre ord vil det bedre hårveksten uansett årsaken til hårtapet. Så lenge det ikke er medikamenter som medfører hårtapet kan Thymuskin vistnok hjelpe på mot de fleste årsakene til hårtap.

Mvh gillian

• 3 måneder senere...

Hei

Jeg kjenner ikke helt til den sykdommen du beskriver som fører til ditt hårtap, men vil allikevel komme med et råd.

Jeg var selv plaget med overdrevent hårtap og begynnte på en kur som heter Thymuskin. Denne har hjulpet meg veldig og grunnen til at jeg tror den kan hjelpe deg er at immunforsvaret i hårcellene blir styrket. Med andre ord vil det bedre hårveksten uansett årsaken til hårtapet. Så lenge det ikke er medikamenter som medfører hårtapet kan Thymuskin vistnok hjelpe på mot de fleste årsakene til hårtap.

Mvh gillian

Hei!

Jeg mistet mye hår etter en sykdom i høst, og lurer på hvor den kuren du omtalte er å få tak i?

På forhånd tusen takk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...