Gå til innhold

Spyware scanner, noen med erfaring?


Gjest spyware

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en beskjed på et pop-up vindu at det er anbefalt at jeg laster ned et program som skal fjerne spyware som de mener ligger på dataen min. Og det stemmer nok at det ligger et program der, for selv om jeg har en pop-up stopper så kommer det ofte opp pop-ups, og det er plagsomt. Men så lurer jeg på om noen har hørt om dette programmet og om det er trygt å laste det ned? adressa er: www.enigmasoftwaregroup.com/jump.shtml

programmet heter: Spyhunter free spyware scanner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen peil på det programmet du nevner, men bruker sjøl et som heter SpyBot. Det er gratis i bruk for privatpersoner, og kan hentes her:

http://security.kolla.de/news.php?lang=en

Takk skal du ha. Jeg har allerede fått tips om Spybot i åpent forum, har innstallert det og scanna maskina. Og den fant flere av de adressene som har vært plagsomme, så jeg håper jeg er kvitt problemet. Ser bra ut så langt i hvert fall.

Takk igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hvorfor er alle nick opptatt

Takk skal du ha. Jeg har allerede fått tips om Spybot i åpent forum, har innstallert det og scanna maskina. Og den fant flere av de adressene som har vært plagsomme, så jeg håper jeg er kvitt problemet. Ser bra ut så langt i hvert fall.

Takk igjen

I tillegg til "SpyBot Search & Destroy" så kan du også kjøre AdAware6.0. Kan også lastes ned fra nettet. Jeg foretrekker SpyBot men var nødt til å kjøre AdAware også for å få bort noe dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til "SpyBot Search & Destroy" så kan du også kjøre AdAware6.0. Kan også lastes ned fra nettet. Jeg foretrekker SpyBot men var nødt til å kjøre AdAware også for å få bort noe dritt.

Har brukt adaware 6.0 en stund allerede. Men den fikk ikke fjerna alt tydeligvis. Men sammen ser disse to programma ut til å fungere bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...