Gjest host Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Har nå følt meg litt rusten et par dager (ca alle jeg kjenner har nettop blitt ferdige med influensa og halsbetennelse, og jeg frykter det er min tur nå). Men så har jeg lova meg selv å stikke på aerobic i dag. Er det lurt når jeg føler meg litt uggen. Er det BRA for immunsystemet, eller gjør jeg bare vondt verre? Hilsen en som helst ville holdt seg under dyna. 0 Siter
Gjest selje Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Vondt verre! Når du er frisk, er det bra for immunsystemet. Nå trenger kroppen orken din til å slå tilbake sykdommen. Bruker du den til trening, er det ingenting igjen til basillene, da står porten åpen. Dette veit jeg av egen erfaring (og andres!). 0 Siter
Gjest host Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Vondt verre! Når du er frisk, er det bra for immunsystemet. Nå trenger kroppen orken din til å slå tilbake sykdommen. Bruker du den til trening, er det ingenting igjen til basillene, da står porten åpen. Dette veit jeg av egen erfaring (og andres!). Hmm, vel, da holder jeg meg hjemme og syns synd på meg selv da. Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.