Gå til innhold

Forvirret ang. dumping


Lillemus

Anbefalte innlegg

Er noe overrasket over at alle som svarte meg her + de jeg har spurt ellers ville foretrukket å bli dumpet til fordel for en 20-årig sexbombe med "lite" hode, fremfor en vellykket dame på samme alder som en selv.

Jeg ville foretrukket det siste, det ville i alle fall vist at _jeg_ ikke hadde tilbrakt tiden sammen med en komplett dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg jeg ville også, selvom jeg i starten nok hadde villet at han skulle ha falt for ei som var jævlig mot han. hehe

Har eksen din funnet seg ei annen allerede eller siden du spør..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der.

Men tror sorgen går lettere over hvis han er en komplett dust da.

Ergelig å ha brukt år av sitt liv på en tulling, men mye lettere å komme over han å gå videre med livet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest den andre tråden du referer til, men jeg ville definitivt ikke blitt dumpet pga en 20-årig bimbo. Fytte rakker'n, noe så åndssvakt.

Og så skulle barna forholdt seg til det der? Det er jo alfa og omega når vi snakker om nye partnere, at den nye er et skikkelig og modent menneske som er til å stole på. Disconattens dronning bør holde seg ved sin lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...