Gå til innhold

Hvor gammel er Veronica /Per Orderud og Kristin Kirkemo?


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De har ikke samme mor...eller var det far ????

Hvertfall er de bare halvsøstre

Faren til Veronika er (var, tror han er død) spansk. Faren til Kristin heter Sverre Kirkemo. Han adopterte antakelig Veronica, siden hun hadde samme etternavn.

Noe mer noen lurer på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren til Veronika er (var, tror han er død) spansk. Faren til Kristin heter Sverre Kirkemo. Han adopterte antakelig Veronica, siden hun hadde samme etternavn.

Noe mer noen lurer på?

Hun lurer sikkert på om de er skyldige.

Det er de jo sansynligvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun lurer sikkert på om de er skyldige.

Det er de jo sansynligvis ikke.

For å ta det enkleste først: Jeg tror Kristin er skyld i det hun sier: Å ha skaffet våpen og ikke mer. Men jeg tror hun lyver når hun sier at hun ikke ante hva pistolen skulle brukes til.

Når det gjelder Per og Veronica, tror jeg de er skyldige, men er i tvil om de selv utførte drapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ta det enkleste først: Jeg tror Kristin er skyld i det hun sier: Å ha skaffet våpen og ikke mer. Men jeg tror hun lyver når hun sier at hun ikke ante hva pistolen skulle brukes til.

Når det gjelder Per og Veronica, tror jeg de er skyldige, men er i tvil om de selv utførte drapene.

Har du lest domsfellelsen?

Jeg håper ikke jeg kommer ut for den juryen der om noen i min slekt blir drept.

http://www.perogveronica.no/oppfatning.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristin ble 31 i april, Veronica ble 32 i juni, og Per er 47.

Det tror jeg er feil. Kristin ble 30 i april, Veronica blir 32 i februar,(ikke juni) det er mao. 14 måneder mellom søstrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er med andre ord 10 måneder mellom søstrene?

Tror det Champagne skriver er feil.Kristin ble 30 i april, Veronica blir 32 i februar,(ikke juni) det er mao. 14 måneder mellom søstrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...