Gå til innhold

FU: Hva heter kjæledyret ditt?


org

Anbefalte innlegg

Vi har fem katter, som heter:

Katten Sabeltann - jente

Trine - gutt

Lurven - gutt eller jente

Tiger - jente og

Mons - jente.

Så anatomi er ikke vår sterke side... Katten Sabeltann bruker å ligge oppå tastaturet når jeg skriver. Det er jo litt upraktisk, men veldig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Altman

    3

  • laguna1365380434

    3

  • Lillemus

    2

  • Reg@l

    2

Mest aktive i denne tråden

Brun Labrador retriever gutt: Jørgen :-)

Hamsteren heter Hansjtår (Knotten på 2 1/2 sier det istedetfor hamster)

De omtrent 120 akvariefiskene har ikke navn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kjæledyr og kjæledyr. Vi har en del fisker i akvarium, og noen av dem har navn.

En av dem heter Bailey. (gjett hvem som digger Bailey's her i huset...bare synd den er så dyr ;) )

Snuppa på 4 har gitt sin fisk navnet "Sussebass".

Dessuten er det den godeste Prince Charming som nå dessverre er blitt alene av sin art, da hans kvinnelige partnere Tornerose og Mette-Marit nå er døde.

Sånn er ståa her i huset.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brun Labrador retriever gutt: Jørgen :-)

Hamsteren heter Hansjtår (Knotten på 2 1/2 sier det istedetfor hamster)

De omtrent 120 akvariefiskene har ikke navn ;-)

Hund som heter Jørgen? ; ) hehe... synes det høres merkelig ut når hunder har fått menneskenavn jeg da men...

Hamsternavnet var søtt da! ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hund som heter Jørgen? ; ) hehe... synes det høres merkelig ut når hunder har fått menneskenavn jeg da men...

Hamsternavnet var søtt da! ; )

Da jeg var yngre ønsket jeg meg en sort labrador som skulle hete Ragnar. Gjett hva min svigerfar het... ;o) Det ble aldri noen Ragnar-hund på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daredevil

Kasper (alias Disney-pus) og Tigerpus (alias Dritekatt) er garantert gutter, det vet jeg, fordi jeg egenhendig eskortet dem til doktor Balleklipp.

Jeg er pyskt opptatt av kattene mine, og har endog et eget språk jeg snakker til dem. Eier ikke skam i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hund som heter Jørgen? ; ) hehe... synes det høres merkelig ut når hunder har fått menneskenavn jeg da men...

Hamsternavnet var søtt da! ; )

Har fått endel respons på det kan du si :-)

En bekjent av meg hadde forøvrig en katt ved navn Kjell Harry. *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

laguna1365380434

Min katt heter Mephisto.

Vi hadde to, han andre het Harald, men han møtte desverre sin skjebne på i trafikken..

Bruttern sine puser(i USA) het rett og slett This one og The other one, men også The other one, avled også trafikkdøden. Triste greier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min katt heter Mephisto.

Vi hadde to, han andre het Harald, men han møtte desverre sin skjebne på i trafikken..

Bruttern sine puser(i USA) het rett og slett This one og The other one, men også The other one, avled også trafikkdøden. Triste greier..

Hehe, kule navn broren din har valgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

laguna1365380434

Hehe, kule navn broren din har valgt

Ja sant? Sånn navnemessig var det jo greiest at det var This one som ble igjen og.

Litt sært å ha en katt som heter The other one, uten å ha en This one...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...