Gå til innhold

Ungkaren


Puzen

Anbefalte innlegg

Hva synst dere om sammenslåingen?

Jeg synst faktisk ungkaren tok seg opp. Sist gang jeg såg det så kjedet jeg meg og fant lite underholdning i det, men nå ble det litt mer sjalusi og intriger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Goliath

    7

  • serendipity

    7

  • Babette

    4

  • mil1365380270

    3

Mest aktive i denne tråden

Dette likte jeg. Endelig er det litt action i Ungkaren.

MEN, jeg er enig i det de norske jentene sier: de svenske var virkelig pene - mange av dem iallefall.

Min favoritt blant svenskene (utseendemessig) er Hun Marie med det lange lyse håret (øh, det hadde vel alle omtrent?) som Max var på date med, og hun Therès. Kjempesøte jenter.

Tror Max fallt pladask for hun Marie, men så var hun også den peneste av dem. Men heldigvis for Max, så tok han med i en setning at han trodde ikke hun hadde noe i toppen, slik som hun så ut, men han tok feil. Godt å høre at gutten ikke baaare går etter et vakkert ytre. For vakker, det var hun virkelig.

Nei, nå blir det action og jeg gleder meg til neste episode.

Av de norske holder jeg en knapp på Evian og Katrine H. Hun derre Lene virka skikkelig sur i går...vel, det var de kanskje alle. Men Katrine er vel den som har mest evnen til å være positiv?

Nesten litt synd om Max stikker av med en svenske. En norsk kvinne bør da være god nok?

Men hva syns dere om den svenske ungkaren da? Altfor ung synes jeg! Max er mannen - av de to.

Og er det bare meg, eller virker de norske jentene mer "harry" enn de svenske? Eller var de rett og slett bare mer "stæscha"?

Ok, det var mitt synspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette likte jeg. Endelig er det litt action i Ungkaren.

MEN, jeg er enig i det de norske jentene sier: de svenske var virkelig pene - mange av dem iallefall.

Min favoritt blant svenskene (utseendemessig) er Hun Marie med det lange lyse håret (øh, det hadde vel alle omtrent?) som Max var på date med, og hun Therès. Kjempesøte jenter.

Tror Max fallt pladask for hun Marie, men så var hun også den peneste av dem. Men heldigvis for Max, så tok han med i en setning at han trodde ikke hun hadde noe i toppen, slik som hun så ut, men han tok feil. Godt å høre at gutten ikke baaare går etter et vakkert ytre. For vakker, det var hun virkelig.

Nei, nå blir det action og jeg gleder meg til neste episode.

Av de norske holder jeg en knapp på Evian og Katrine H. Hun derre Lene virka skikkelig sur i går...vel, det var de kanskje alle. Men Katrine er vel den som har mest evnen til å være positiv?

Nesten litt synd om Max stikker av med en svenske. En norsk kvinne bør da være god nok?

Men hva syns dere om den svenske ungkaren da? Altfor ung synes jeg! Max er mannen - av de to.

Og er det bare meg, eller virker de norske jentene mer "harry" enn de svenske? Eller var de rett og slett bare mer "stæscha"?

Ok, det var mitt synspunkt.

Jeg syntes ikke de norske jentene er mer harry,men jeg syntes de svenske var super jålete. Men det er jo slikt som selger i et sånt program.

Mine "favoritter" er fortsatt Evian og Kathrine H. Hun svenske som Max drakk champis med var jo skjønn... så nå er det duket for litt intriger.

Men naturlig pene var vel ikke de svenske jentene. Det syntes jeg derimot Evian er, ei ordentlig pen og sjarmernde jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok Max og blonde Marie med verdens hviteste tenner, ja. Skikkelig klasse over henne. Virket grei og ujålete også. Han begynner å kjenne det i kroppen (i pikken, kankskje ? ), sier han, og det tyder på gryende forelskelse. Undervurder aldri en blondine, folkens! Hun vil nok danke ut søte Evian.

Den svenske ungkaren virket veldig lett og morsom å snakke med - men han er et barn.

Jeg er enig i at det gjorde seg med litt action.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke de norske jentene er mer harry,men jeg syntes de svenske var super jålete. Men det er jo slikt som selger i et sånt program.

Mine "favoritter" er fortsatt Evian og Kathrine H. Hun svenske som Max drakk champis med var jo skjønn... så nå er det duket for litt intriger.

Men naturlig pene var vel ikke de svenske jentene. Det syntes jeg derimot Evian er, ei ordentlig pen og sjarmernde jente.

Enig i det du sier om Evian; hun er naturlig flott og pen.

Men som sagt, den svenske Marie var en hard konkurrent. Og hun var da heller ikke oversminket akkurat? ...

Vi får se, dette er spennende! :-)

Finnes det en side på nett med bilder av svenskene? Har til nå bare settbilder av de norske på nett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke de norske jentene er mer harry,men jeg syntes de svenske var super jålete. Men det er jo slikt som selger i et sånt program.

Mine "favoritter" er fortsatt Evian og Kathrine H. Hun svenske som Max drakk champis med var jo skjønn... så nå er det duket for litt intriger.

Men naturlig pene var vel ikke de svenske jentene. Det syntes jeg derimot Evian er, ei ordentlig pen og sjarmernde jente.

Enig i det du sier om Evian; hun er naturlig flott og pen.

Men som sagt, den svenske Marie var en hard konkurrent. Og hun var da heller ikke oversminket akkurat? ...

Vi får se, dette er spennende! :-)

Finnes det en side på nett med bilder av svenskene? Har til nå bare settbilder av de norske på nett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arabella1365380473

Enig i det du sier om Evian; hun er naturlig flott og pen.

Men som sagt, den svenske Marie var en hard konkurrent. Og hun var da heller ikke oversminket akkurat? ...

Vi får se, dette er spennende! :-)

Finnes det en side på nett med bilder av svenskene? Har til nå bare settbilder av de norske på nett..

http://www.aftonbladet.se/ettor/webb/1915_normal.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det du sier om Evian; hun er naturlig flott og pen.

Men som sagt, den svenske Marie var en hard konkurrent. Og hun var da heller ikke oversminket akkurat? ...

Vi får se, dette er spennende! :-)

Finnes det en side på nett med bilder av svenskene? Har til nå bare settbilder av de norske på nett..

Her kan du se på de;

http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=2703

Er litt for at Evian ligger litt tynnere an nå.Max har jo uttalt at Sarah Jessics Perker er han drømme dame, og hun Marie var jo litt i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok Max og blonde Marie med verdens hviteste tenner, ja. Skikkelig klasse over henne. Virket grei og ujålete også. Han begynner å kjenne det i kroppen (i pikken, kankskje ? ), sier han, og det tyder på gryende forelskelse. Undervurder aldri en blondine, folkens! Hun vil nok danke ut søte Evian.

Den svenske ungkaren virket veldig lett og morsom å snakke med - men han er et barn.

Jeg er enig i at det gjorde seg med litt action.

Verdens hviteste tenner ja. Og veeeldig blekede. Unormalt blekede.

Men pent er det jo lell...

Håper på Evian jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens hviteste tenner ja. Og veeeldig blekede. Unormalt blekede.

Men pent er det jo lell...

Håper på Evian jeg.

OG påsatt hår, naturlig og vakker :-)

Neida, jenta var veldig søt, men Evian syntes nå jeg er søtere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke noen av de 16 holder mål jeg da. De har jo ikke noe i topplokket. Det er en gjeng av butikkmedarbeidere og hud/hårpleiere. Det må være hun rødhårete og Kathrine som kan ha noe å fare med.

Hun svenske Marie L, veit dere hva hun gjør eller? Selger UNDERTØY. Der har han nok blitt blendet av det vakre utseendet og unnskylder seg med at hun var SMART. Ja, ja sier bare jeg. De kan jo sitte opp hele natten og diskutere sminke og klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns ikke noen av de 16 holder mål jeg da. De har jo ikke noe i topplokket. Det er en gjeng av butikkmedarbeidere og hud/hårpleiere. Det må være hun rødhårete og Kathrine som kan ha noe å fare med.

Hun svenske Marie L, veit dere hva hun gjør eller? Selger UNDERTØY. Der har han nok blitt blendet av det vakre utseendet og unnskylder seg med at hun var SMART. Ja, ja sier bare jeg. De kan jo sitte opp hele natten og diskutere sminke og klær.

Gud allmektige, hva er det du sier, selger hun undertøy? Ja, da kan hun sikkert ikke skrive navnet sitt en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud allmektige, hva er det du sier, selger hun undertøy? Ja, da kan hun sikkert ikke skrive navnet sitt en gang.

Kan vel hende hun kan skrive navnet sitt siden hun har fått et rimelig enkelt et.

Skjønner ikke hvorfor ikke det er noen med høyere utdannelse med i programmet, men de vil kanskje ikke stille opp i et sånt hjernedødt program.

Han virket litt mer hjernedød Max etterhvert også, så da passer kanskje han og Marie L sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke noen av de 16 holder mål jeg da. De har jo ikke noe i topplokket. Det er en gjeng av butikkmedarbeidere og hud/hårpleiere. Det må være hun rødhårete og Kathrine som kan ha noe å fare med.

Hun svenske Marie L, veit dere hva hun gjør eller? Selger UNDERTØY. Der har han nok blitt blendet av det vakre utseendet og unnskylder seg med at hun var SMART. Ja, ja sier bare jeg. De kan jo sitte opp hele natten og diskutere sminke og klær.

Jeg vet ikke noe om intelligensen hennes, og hun er sikkert ikke noe dummere enn de fleste av "oss" andre. Men det så veldig ut som hun hadde påsatt hår, blekede tenner og linser med farge, og med så mye stæsj kan jo nesten hvem som helst se bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel hende hun kan skrive navnet sitt siden hun har fått et rimelig enkelt et.

Skjønner ikke hvorfor ikke det er noen med høyere utdannelse med i programmet, men de vil kanskje ikke stille opp i et sånt hjernedødt program.

Han virket litt mer hjernedød Max etterhvert også, så da passer kanskje han og Marie L sammen.

Du spør om hvorfor ingen med høyere utdannelse er med???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør om hvorfor ingen med høyere utdannelse er med???

Ja! Skjønte du ikke spørsmålet eller? Ser at det er et par med høyere utdannelse, men ingen av de svenske jentene har det så vidt jeg kan se.

Der var det bare klær, sminke og hår som gjaldt. Takke meg til jordnære norske jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel hende hun kan skrive navnet sitt siden hun har fått et rimelig enkelt et.

Skjønner ikke hvorfor ikke det er noen med høyere utdannelse med i programmet, men de vil kanskje ikke stille opp i et sånt hjernedødt program.

Han virket litt mer hjernedød Max etterhvert også, så da passer kanskje han og Marie L sammen.

Det er ei som holder på med hovedfag i statsvitenskap.

Men ærlig talt og spydighet til side: Du tror da vel ikke for alvor at man må ha høyere utdannelse for å ha noe i topplokket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...