Gå til innhold

Ungkaren


Puzen

Anbefalte innlegg

Ja! Skjønte du ikke spørsmålet eller? Ser at det er et par med høyere utdannelse, men ingen av de svenske jentene har det så vidt jeg kan se.

Der var det bare klær, sminke og hår som gjaldt. Takke meg til jordnære norske jenter.

Kanskje ikke så veldig mange av dem som har meldt seg på.... og jeg tror ikke det er de jentene som "selger" best heller...Men jeg synets du er rimelig forutinnatt om du tror man må ha en mastegrad for å kunen sjarmere en mann. for det er jo ene og alene derfor de er der!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Goliath

    7

  • serendipity

    7

  • Babette

    4

  • mil1365380270

    3

Mest aktive i denne tråden

Jeg syns ikke noen av de 16 holder mål jeg da. De har jo ikke noe i topplokket. Det er en gjeng av butikkmedarbeidere og hud/hårpleiere. Det må være hun rødhårete og Kathrine som kan ha noe å fare med.

Hun svenske Marie L, veit dere hva hun gjør eller? Selger UNDERTØY. Der har han nok blitt blendet av det vakre utseendet og unnskylder seg med at hun var SMART. Ja, ja sier bare jeg. De kan jo sitte opp hele natten og diskutere sminke og klær.

Det har da ingen betydning for lang utdannelse de har! Folk med lang utdannelse er da ikke mer hyggelige enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ei som holder på med hovedfag i statsvitenskap.

Men ærlig talt og spydighet til side: Du tror da vel ikke for alvor at man må ha høyere utdannelse for å ha noe i topplokket?

Nei, men det hjelper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør om hvorfor ingen med høyere utdannelse er med???

Årsaken er vel at de fleste med høyere utdannelse har "lært" at dette er noe man ikke burde være med på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken er vel at de fleste med høyere utdannelse har "lært" at dette er noe man ikke burde være med på....

"Lært"? Som i erfaringer eller tillært?

Hvem vil ha en som ikke klarer å bestemme seg, når han får flere å velge mellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken er vel at de fleste med høyere utdannelse har "lært" at dette er noe man ikke burde være med på....

Det er neppe noe som må 'læres'. De fleste må da innse dette helt av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Lært"? Som i erfaringer eller tillært?

Hvem vil ha en som ikke klarer å bestemme seg, når han får flere å velge mellom?

Lært som både i erfaring og tillært.

Og det var deltakelse i slike programmer jeg tenkte på.

Skulle tro de fleste forstod at dette ikke er så "smart" å være med på? Det er de færreste som kommer positivt ut av slike programmer - og det avhenger vel så mye av de som redigerer programmene som av deg selv.

Ergo har du overlatt mye ansvar for din egen "fremtid" - eller andres syn på deg - til helt andre enn deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lært som både i erfaring og tillært.

Og det var deltakelse i slike programmer jeg tenkte på.

Skulle tro de fleste forstod at dette ikke er så "smart" å være med på? Det er de færreste som kommer positivt ut av slike programmer - og det avhenger vel så mye av de som redigerer programmene som av deg selv.

Ergo har du overlatt mye ansvar for din egen "fremtid" - eller andres syn på deg - til helt andre enn deg selv.

Fem minutters fame, eller si en time, og så risikerer de å bli redigert bort fra ganske mange ålreite gutter, de kan treffe i fremtiden?!

Ja, helt enig, det er rart. Alle virker jo ikke helt dumme heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem minutters fame, eller si en time, og så risikerer de å bli redigert bort fra ganske mange ålreite gutter, de kan treffe i fremtiden?!

Ja, helt enig, det er rart. Alle virker jo ikke helt dumme heller...

Og noen har kanskje gjort en høyst relevant vurdering av risikoen, og synes det er verdt det?

Det finnes jo de som hopper i fallskjerm, leker med giftige slanger eller annet som for de fleste virker som en risiko de ikke ville tatt.

Men jeg tror nok de aller fleste som deltar i slike programmer faktisk ikke har vurdert risikoen godt nok.

Og så finnes det unntakene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og noen har kanskje gjort en høyst relevant vurdering av risikoen, og synes det er verdt det?

Det finnes jo de som hopper i fallskjerm, leker med giftige slanger eller annet som for de fleste virker som en risiko de ikke ville tatt.

Men jeg tror nok de aller fleste som deltar i slike programmer faktisk ikke har vurdert risikoen godt nok.

Og så finnes det unntakene:-)

Redsel for fallskjermhopping, edderkopper, slanger etc, som man trosser, tror jeg er positivt for omdømmet ditt.

Å sikle og smiske for en mann, sammen med x antall andre jenter, kan vel ikke bli positivt?

Finnes jo mange andre programmer hvor man får respekt for å være med, så jeg skjønner fortsatt ikke dette...

Kanskje det er en sånn "jeg er pen nok til å bli med på unkaren"-greie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redsel for fallskjermhopping, edderkopper, slanger etc, som man trosser, tror jeg er positivt for omdømmet ditt.

Å sikle og smiske for en mann, sammen med x antall andre jenter, kan vel ikke bli positivt?

Finnes jo mange andre programmer hvor man får respekt for å være med, så jeg skjønner fortsatt ikke dette...

Kanskje det er en sånn "jeg er pen nok til å bli med på unkaren"-greie?

Hadde vært morsomt å vite.

Tror nok det er noen som gjør det for spenningens skyld, og kanskje noen for premien? (uten at jeg en gang vet hva det er)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært morsomt å vite.

Tror nok det er noen som gjør det for spenningens skyld, og kanskje noen for premien? (uten at jeg en gang vet hva det er)

Premien er å få lov til å være kjæreste med unkaren, da vet du.

Og det sier kanskje noe om utvalget -jenter som kan tenke seg å være kjæreste med en fyr som stiller opp og skal velge dame på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke så veldig mange av dem som har meldt seg på.... og jeg tror ikke det er de jentene som "selger" best heller...Men jeg synets du er rimelig forutinnatt om du tror man må ha en mastegrad for å kunen sjarmere en mann. for det er jo ene og alene derfor de er der!!!

Jeg tror mange av de som deltar i slike programmer drømmer om å bli "oppdaget" på en eller annen måte. En ser jo også i etterkant av alle mulige reality-serier at påfallende mange skifter karriere etterpå. Noen får seg TV-jobber, til og med.

Og enktelte viser seg også å være dyktige, f. eks. han koselige med få fingre i Newton. Han deltok vel i Robinson, så vidt jeg husker.

Eva Lill fra BB har visstnok åpnet sexsjappe i Lillehammer. Sånn kan det også gå.

Det jeg prøver å si er at utsiktene til å kapre en mann ikke trenger å være drivkraften for å delta i Ungkaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Premien er å få lov til å være kjæreste med unkaren, da vet du.

Og det sier kanskje noe om utvalget -jenter som kan tenke seg å være kjæreste med en fyr som stiller opp og skal velge dame på denne måten.

Hvis det er den eneste premien, så burde de kanskje vurdere andre fremgangsmåter når det gjelder å finne "mannen i deres liv"? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er den eneste premien, så burde de kanskje vurdere andre fremgangsmåter når det gjelder å finne "mannen i deres liv"? :-)

Ja. De kunne jo forsøke seg på DOL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he-he....vet ikke om det er så mye bedre...?

Tja, her kan i alle fall jentene også ha et valg, ikke bare håpe å bli valgt.

Minner egentlig litt om danseskoler i gamle damer -alle jentene på en vegg -gutta kunne by opp, så fikk jentene bare håpe at de ikke ble veggpryd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaisaliten

Jeg vet ikke noe om intelligensen hennes, og hun er sikkert ikke noe dummere enn de fleste av "oss" andre. Men det så veldig ut som hun hadde påsatt hår, blekede tenner og linser med farge, og med så mye stæsj kan jo nesten hvem som helst se bra ut.

Påsatt hår vet jeg ikke noe om, men det er en kjennsgjerning at jenta har blekede tenner og bruker fargelinser. har sett bilder av henne med brune og blå øyne. I ungkaren har hun blå tror jeg...?

Uansett, det er da ikke rart hun holder på slik. Hun er jo modell, og må vel holde seg pen. For pen, det er hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...