linncaso Skrevet 23. september 2003 Skrevet 23. september 2003 hei jeg har en datter som har barnnsakde 3 grad , hun ligger etter på dem på hennes alder. men jeg lurte på om man kunne få hjlp te å dekke de økonomiske utgifter. salve, krem osv 0 Siter
Gjest kollen Skrevet 23. september 2003 Skrevet 23. september 2003 Du kan få grunnstønad til utgiftene og hjelpestønad til ekstrastellet og pleien. Ellers må du få ped.hjelp etter hvor hun står og hvor gammel hun er 0 Siter
linncaso Skrevet 24. september 2003 Forfatter Skrevet 24. september 2003 Du kan få grunnstønad til utgiftene og hjelpestønad til ekstrastellet og pleien. Ellers må du få ped.hjelp etter hvor hun står og hvor gammel hun er allt dette har jeg prøvd men har ikke fått hjelp vet ikke hva jeg skal gjør lenger 0 Siter
darma Skrevet 7. oktober 2003 Skrevet 7. oktober 2003 Hvis hun er i barnehage så kan de hjelpe deg. Legen vet hvilken skjema du skal fylle ut for å få støtte av trygdekontoret. Ellers kan du kontakte pp tjenesten, ev fagsenter der du bor. Fastlegen kan også hjelpe hvis det er fysioterapi eller lignende barnet ditt trenger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.