Gå til innhold

Hun har en brannsakde og ligger etter

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei jeg har en datter som har barnnsakde 3 grad , hun ligger etter på dem på hennes alder. men jeg lurte på om man kunne få hjlp te å dekke de økonomiske utgifter. salve, krem osv

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan få grunnstønad til utgiftene og hjelpestønad til ekstrastellet og pleien. Ellers må du få ped.hjelp etter hvor hun står og hvor gammel hun er

Skrevet

Du kan få grunnstønad til utgiftene og hjelpestønad til ekstrastellet og pleien. Ellers må du få ped.hjelp etter hvor hun står og hvor gammel hun er

allt dette har jeg prøvd men har ikke fått hjelp vet ikke hva jeg skal gjør lenger

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis hun er i barnehage så kan de hjelpe deg. Legen vet hvilken skjema du skal fylle ut for å få støtte av trygdekontoret. Ellers kan du kontakte pp tjenesten, ev fagsenter der du bor. Fastlegen kan også hjelpe hvis det er fysioterapi eller lignende barnet ditt trenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...