Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har hatt noen klumper på tungen den senere tid. De er irriterende og det har dannet sprekker mellom klumpene og tungen. Ca.1mm hevelse i forhold til tungen. Har vært hos øre nese og halsspesialist, men uten å finne noe resultat. De tror det skyldes stress, men ingen prøver er tatt. De mener det er unødvendig. Ville selv ha testet dette ut på et sykehus for å få bekreftet resultat og råd for å få dette til å gro. Alt råd jeg har fått både fra fastlege og spesialister er at jeg må slappe av og ikke tenke på det. Men hva om det nå skulle likevel være noe galt og det blir oppdaget for seint. Klumpene er såre og ømme og har også to små lyse (hvitaktig) inne i mellom dem. Hva bør jeg gjøre når jeg ikke verken ar øre, nese og hals spesialistene og min fastlege med meg? Jeg blir sprø av å gå og ikke vite. Dette har pågått i en 5 måneders tid.

Hilsen

en fortvilet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120660-klumper-p%C3%A5-tungen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...