Gå til innhold

Min datter klager over vondt i magen


Gjest mamma5

Anbefalte innlegg

Min datter på snart 10 år klager ofte over vondt i magen. Hun begynte å klage over det i januar. Vi gikk da til legen som undersøkte henne, uten å finne noe spesielt. Legen mente at hun kunne ha hatt en urinveisinfeksjon som hadde gått over av seg selv. Hadde også mange samtaler med henne for å finne ut om det kunne være noe psykisk som lå bak, siden jeg og hennes far hadde skilt lag ca 1 år før dette. Men det kom ikke frem noe som kunne tyde på det, hun trives på skolen, har mange venner og virker glad og tilfreds.

Så ble det slutt på mageonden og jeg slo meg til ro med at hun nok hadde hatt en infeksjon.

Men nå for et par måneder siden så har det begynt igjen. Det er ikke sånn at hun er sengeliggende eller at hun er veldig dårlig, men hun klager. Og jeg betviler ikke at det er noe som plager henne. Har nå de siste ukene forsøkt å finne ut om det er noe slags mat hun reagerer på ved f.eks ikke la henne spise noe med melk for å se om det bedrer seg. Men har ikke sett noe klart resultat av det.

Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, har det noen hensikt å oppsøke lege igjen? Har hørt at sånne allergitester er vanskelig på barn, stemmer det?

Hva kan det ellers være som plager henne? Er det noen som har vært borti noe lignende?

Takknemlig for råd og innspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...