Gå til innhold

Passer ikke som telefonselger


Gjest ylvisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du er telefonselger og synes du takler det bra og er fornøyd er det jo en fornærmelse. Men det kan jo være sant og! ; ) Ikke alle passer som selgere.. Jeg for eksempel! Kunne ikke solgt noe jeg.. men nå er ikke jeg selger heller!

Folk passer til forskjellige yrker. Men hvis man f.eks er taxisjåfør og noen forteller deg du ikke passer som det er jo det en fornærmelse...

Men man burde finne ut av selv hva man passer som og ikke passer som..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er telefonselger og synes du takler det bra og er fornøyd er det jo en fornærmelse. Men det kan jo være sant og! ; ) Ikke alle passer som selgere.. Jeg for eksempel! Kunne ikke solgt noe jeg.. men nå er ikke jeg selger heller!

Folk passer til forskjellige yrker. Men hvis man f.eks er taxisjåfør og noen forteller deg du ikke passer som det er jo det en fornærmelse...

Men man burde finne ut av selv hva man passer som og ikke passer som..

Jeg jobber ikke som telefonselger. Har vært på kurs i to dager og etter de to dagene fikk jeg beskjed om at de ikke hadde jobb til meg fordi jeg ikke passet som det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber ikke som telefonselger. Har vært på kurs i to dager og etter de to dagene fikk jeg beskjed om at de ikke hadde jobb til meg fordi jeg ikke passet som det.

Da ville jeg ikke tatt det som en fornærmelse.. Noen passer rett og slett ikke som selgere! ; ) Sånn er det bare.. har du ikke en god telefonstemme og kan snakke for deg, gjerne snakke kunden litt rundt, så passer du ikke som det! Det er masse annet som passer for deg, så gi ikke opp! ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de ville du skulle være mer pågående?

Kanskje stemmen din ikke egnet seg?

Kanskje du ikke virket overbevisende nok? Det må jo virke som om selgeren tror på produktet.

Kanskje du som type ikke egnet deg til å selge det produktet. Du skal jo appelere til målgruppen.

Finnes utrolig mange irriterende telefonselgere, og det må jo bety at de som plukker ut folk, ikke alltid vet hva de driver med. Kan jo godt hende jeg hadde likt deg, og kjøpt noe av deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber ikke som telefonselger. Har vært på kurs i to dager og etter de to dagene fikk jeg beskjed om at de ikke hadde jobb til meg fordi jeg ikke passet som det.

Da ville jeg tatt det som et kompliment - til deg som menneske, og ikke som telefonselger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må bety at du ikke er frekk nok, hører etter når folk sier nei, tar et nei for et nei, ikke er plagsom eller masete nok.

Altså -definitivt et kompliment!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...