Gå til innhold

Forbanna


Gjest Irritert kunde

Anbefalte innlegg

Gjest Irritert kunde

Chess! Nå er det tre måneder siden jeg åpnet abonnement hos godeste Chess, men har enda ikke fått regning. Har gjort de oppmerksom på dette mange ganger. Så hva gjør jeg når jeg får en kjemperegning i posten som da er tre ganger så høy som den skulle ha vært? Jeg har ikke god nok økonomi til plutselig å betale en kjemperegning. Vet jeg burde ha lagt av penger til denne regninga, men... :( Sukk... Nå er jeg irritert. Det er vel ganske "uansvarlig" å la det gå 3-4 mnd. før man får regning? Den er sikkert på 4000 kroner nå, ettersom jeg bare har mobiltelefon og ikke fasttelefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- og så klager dere over oss i Telenor Mobil... :)

Har et godt råd: La vær å betale regningen - og porter!

Vær ikke redd - Chess kommer ingen vei med å kreve penger av deg som de ikke har krav på.

Jeg hadde en sak gående ang. Netcom. De truet med forliksrådet til slutt - og fikk møteinnkalling. Møtte opp - og de tapte med glans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irritert kunde

- og så klager dere over oss i Telenor Mobil... :)

Har et godt råd: La vær å betale regningen - og porter!

Vær ikke redd - Chess kommer ingen vei med å kreve penger av deg som de ikke har krav på.

Jeg hadde en sak gående ang. Netcom. De truet med forliksrådet til slutt - og fikk møteinnkalling. Møtte opp - og de tapte med glans :)

Ehhh... Jeg må jo betale. Jeg har jo ringt for 4000. Vet jo det. Det er bare det at regninga kommer etter 3 mnd.! Og hva er porter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Irritert kunde

- og så klager dere over oss i Telenor Mobil... :)

Har et godt råd: La vær å betale regningen - og porter!

Vær ikke redd - Chess kommer ingen vei med å kreve penger av deg som de ikke har krav på.

Jeg hadde en sak gående ang. Netcom. De truet med forliksrådet til slutt - og fikk møteinnkalling. Møtte opp - og de tapte med glans :)

Ehhh... Jeg må jo betale. Jeg har jo ringt for 4000. Vet jo det. Det er bare det at regninga kommer etter 3 mnd.! Og hva er porter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...