Gå til innhold

Gave til 50 åring???????

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Skal i 50 års dag til helga og aner bare ikke hva en kjøper til en mann på 50 som har alt. Ideer tas imot med takk!!

Gjest hmmm det var visst det
Skrevet

Kokebok, fotoalbum, brennevin eller vin. CD-spill. CD-plate.

Billetter til konsert eller revy, eller teater.

Gjest noe sånt tenker jeg
Skrevet

Bøker om kunst, en god roman, en fin cognac eller whiskey hvis han liker det....

Skrevet

Hvis du bor lagelig til et sted de har slike tilbud kan du gi ham en time for hud og ansiktspleie i en slik salong. Dersom han har et snev av humoristisk sans og tar vare på sitt ytre er jeg sikker på at han blir fast kunde etterpå.

Skrevet

Hvis du bor lagelig til et sted de har slike tilbud kan du gi ham en time for hud og ansiktspleie i en slik salong. Dersom han har et snev av humoristisk sans og tar vare på sitt ytre er jeg sikker på at han blir fast kunde etterpå.

Det er da vel ingen gamle menn som går til skjønnhetssalong?!

Skrevet

Kokebok, fotoalbum, brennevin eller vin. CD-spill. CD-plate.

Billetter til konsert eller revy, eller teater.

Kanskje en sjømannsbrud.

Skrevet

Hva med en skikkelig fin tollekniv? Det er noe for menn i alle aldre.

Skrevet

Motorsag, fliskutter, verktøy, brødbakemaskin, lage vin-sett, ny mobiltelefon eller tilbehør, abonnement på et tidsskrift han har lyst på, massasjetime, tursekk eller truger?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...