Gå til innhold

Tror noen at de er usynlige i bil???


Juli-jente

Anbefalte innlegg

Jeg blir stadig like overraskjet over folk jeg ser i trafikken.. Det virker som om noen tror at så lenge de sitter inne i en bil.. så er det ingen andre som ser dem..

Jeg bor i Oslo og tilbringer en del tid i bil-kø til og fra jobb...

Av og til er trafikken rimelig stillestående..

Og da hender det at jeg titter meg rundt.. eller ser i bakspeilet..

Og der sitter det folk og piller seg i nesen... graver skikkelig rundt... bruker gjerne flere fingre for å sikre seg at de får med alt...

noen titter på busen etterpå.. beskuer mesterverket nøye... OG enkelte putter også herligheten i munnen og spiser den!!!

Usj....

Jeg blir helt dårlig... !!

Noen kan sikkert nå si at det er jo bare å la være å se..

Ja, jeg er enig i det..

Men...

Er det vanlig å gjøre slikt?

Piller DU nese i bilen, og tror at du ikke blir sett?

Har det gått meg hus forbi at dette nå er helt greit?

Er det jeg som er pirkete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... også lagt merke til det med busepilling i køer.... : ) Jeg piller ikke meg i nesa i kø, men nå har jeg verken lappen eller bil heller da. : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tutleguri

Jeg synes også dette er et snodig fenomen. Lurer på om det går automatikk i det; når de kjøres bil, skal det sannelig pilles nese. Enten det, eller så kjeder deg seg, eller de er veldig sultne...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piller DU nese i bilen, og tror at du ikke blir sett?

Jeg kjører tohjuling og regner med at det ville ikke gå upåaktet hen dersom jeg åpnet visiret på hjelmen og pillet nese ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...