Gå til innhold

Matvaner, er jeg veldig unormal?


Gjest matlidenskap?

Anbefalte innlegg

Gjest matlidenskap?

Har lurt litt i det siste..

Noen ganger pleier jeg å spise ekstra lite noen dager for å glede meg til å spise dagen etter. Øh..høres teit ut, men jeg "sulter" ikke akkurat, spiser alle måltidene, men lite.. På kvelden pleier jeg å glede meg masse til dagen etter..står opp med sommerfugler i magen, rister meg brødskvier og spiser favorittretten min til middag osv.

Jeg tror ikke jeg har spiseforstyrrelse,spiser ikke kjempemasse, men så jeg blir god og mett, kanskje litt mer usunt, men i "normale" mengder.

Ellers er jeg ganske normal..går siste året på vgs, driver med fotball og hånball,er med venner osv. Og jeg har ganske normal vekt..(165 og 65 kg)

Håper noen kan svare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet godt hvordan du har det. Sånn drev jeg også med før. Jegsyntes jeg hadde det helt fint, og gledet meg bare over maten og til jeg skulle spise. Problemet var vel at jeg hadde bare maten, i livet mitt. Et slags tomrom som jeg fylte med mat, fordi jeg trodde det var riktig, nå har jeg andre ting å fylle livet mitt med, og har ikke lenger noe ønske om å bruke en masse tid på mat. Kanskje det er sånn med deg og? at det egentlig er noe du savner i livet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...