Gå til innhold

Dårlig ånde


Gjest Zana

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått dårlig ånde og har aldri hatt problem med det før (22år nå). Jeg kan se på tunga at det er belegg der, men klarer ikke å pusse det helt bort. Jeg ser på dette som et kjempeproblem og har ikke lyst til å gå ut eller møte mennesker fordi jeg er redd for å prate pga ånden. Jeg trenger praktiske råd til hvordan jeg fjerner det! En spesifisert liste med råd gjerne. Fins det kanskje tabletter mot det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei Zana.

Hvem sier du har dårlig ånde ?

Når er det du opplever dette ?

Slanker du deg eller er det lenge mellom hver gang du spiser.

Vær klar over at veldig mange mener at de har dårlig ånde uten at de har det. Ta en titt på artikkelen http://www.doktoronline.no/pub/articles/dental/300084.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...