Gå til innhold

Ditt beste fresh-up-tips?


Gjest Maylissa

Anbefalte innlegg

Ønsker vite hva folket her gjør når de trenger freshe seg opp? Når dere føler dere elendige, enten fysisk, psykisk eller syns dere ser litt tufs ut, hva gjør dere da? hudpleie, frisør, nye klær...?

Ønsker tips til hvordan freshe meg opp litt. Er sliten og har litt gusten hud om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en time hos hud - og kroppspleier. "Shine" alt fra topp til tå. Evt. kan du gjøre dette hjemme og bruke de tusen-lappene på et par rålekre støvletter :-) (om du har god råd gjør du begge deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta noen soltimer. Ikke for mye, men bare akkurat nok sånn at huden "friskner til" og du får en anelse gyllen tone.

Utrolig hva det gjør. Jeg får alltid høre at jeg ser så "frisk og opplagt" ut da. Husker i fjor, da hadde jeg lungebetennelse, men tok litt sol pga jeg skulle gifte meg snart. Da følte jeg meg alt annet enn pigg gitt, men folk sa at jeg så såååååå frisk og fin ut for tiden..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur i marka/skogen. Badstu. Sitt litt lenger enn behagelig så du virkelig får svetta ut.

Syden tur. tren- SVETT!!!! garantert virkning.:)

Farg/ton håret! Om du gjør det fra før, så velg en annen farge/tone. Om du er bleik, får rødlige hårtoner deg til å se sunnere ut (det gustne blir vakkert hvithudet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...