Gå til innhold

Hvordan redusere overdreven sofasurfing..


laguna1365380434

Anbefalte innlegg

Oj, fikk en sånn déjà-vu-opplevelse av innlegget ditt.

I min single fortid med sentralt beliggende leilighet, opplevde jeg også sånne besøk.

Det beste middelet mot det der er selvsagt å anskaffe barn. Sånne folk som camperer i dagevis på sofen, har en tendens til å ikke ha sansen for å bli vekket tidlig av hyl og kos fra barn.

En enklere måte er å sette i gang et eller annet oppussingsprosjekt, gjerne litt i forkant av besøket, dersom det er varslet. En gang jeg fikk besøk holdt jeg på å male kjøkken, bare en murvegg gjensto. Etter et par (hyggelige) dager, ba jeg vedkommende pent om han kunne male den veggen, som en slags hjelp og gjenytelse. Et enkelt prosjekt forsåvidt. Han gjorde det en sein natt, dagen etter forsvant han.

Joda, vedkommende har kommet tilbake flere ganger i årene etter også (heldigvis!), men da på mer begrensa besøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

laguna1365380434

+ symp og gode råd..;)

Faen, jeg begynner å bli gammel og asosial, jeg var på desperasjonens rand allerede i går;)

Sofagjesten min la seg nemlig fyllesjuk(etter at han hadde vært på byen med typen min) på sofaen HELE gårsdagen, spisende, rotende og gloende på ca 5 filmer. Jeg fikk ikke gjort en dritt, annet en å beglo sørgeligheten og spørre om formen (i håp om at den på et punkt skulle være god nok til at han tok seg en tur ut...)

Nå er han ute på shopping, og jeg synes det er nyyydelig med et par timer alene hjemme! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...