Gå til innhold

Tannkirurg.fjerning av alt oppe


RIP006

Anbefalte innlegg

Hei skal nå til tannlegen og fjerne alle tenner oppe.. Jeg gruer meg veldig. har noen spørsmål som jeg håper dere kan besvare. Hva er det en kirurg innen tannhelse tjenesten gjør forskjell en en vanlig tannlege ? Kommer jeg til og ha veldig vondt under inngrepet og etter? Og hvorfor skal det være så vanskelig og få time på et sykehus for og gjøre slikt når man ikke spiser og vekten raser nedover som en stein i fritt fall fra et fjell ? Har fått noe som heter vival som jeg skal ta ca 1 time før jeg skal di hjelper det på nervene = Har fått vival av tannlegen(Kona har fått den til meg da) :-() Hva slags bedøvelse bruker en kirurg ? Har ikke lyst til og gå jeg er VELDIG redd. Håper på kjapt svar i fra dere !

PST ! tørr ikke gå til tannlegen for og spørre. Fint om dere kunne ringe meg for og hjelpe meg til tannlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei - kan ikke svare på alle spørsmålene dine, men en tannlege-kirurg har tatt noen år ekstra utdannelse for spesialisere seg.

Vival er angstdempende. Det er det samme som Valium.

Skjønner at du er engstelig. Og hvorfor man nærmest må dø i helsekø her i landet er jo et 10.000 kroners spørsmål....

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - kan ikke svare på alle spørsmålene dine, men en tannlege-kirurg har tatt noen år ekstra utdannelse for spesialisere seg.

Vival er angstdempende. Det er det samme som Valium.

Skjønner at du er engstelig. Og hvorfor man nærmest må dø i helsekø her i landet er jo et 10.000 kroners spørsmål....

Lykke til!!!

Heisan igjen

Ja nå er det gjort, og jeg sier bare en ting. DET HVAR VONDT. Han trakk alle 13 tennene på ca 40 minutter med vanlig tann lege utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...