Gå til innhold

Jeg sovna i kveld...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

...og våkna midt i en drøm. Altså, jeg våkna ikke fra en drøm, men inne i en drøm. Jeg visste at jeg fortsatt sov men kom meg ikke ut av søvnen. Istedet ble jeg nok en gang kastet rundt i rommet av ukjente krefter, vel vitende om at jeg fortsatt sov. Altså var jeg ikke redd og prøvde å sovne i søvnen.

Etter en stund våkner jeg likevel opp, skrudde på TVn og der var den dummeste dama som Norge noensine har prestert å produsere, i hvert fall innen showbiz. Vi snakker selvsagt om Aqua Lene. Greit nok at den dama helt sikkert er kapabel i senga, men det er isåfall under forutsetninger at hun holder kjeft. Et jævla stønn fra den kjærringa ville vært nok til å gjøre meg impotent ut uka. Til og med lyden i stemmen, og helt sikkert også hennes stønn og skrik, vitner om ubeskrivelig dumhet. Makan til mehe.

Jeg skrur selvsagt av TV når jeg ser denne grusomheten åpenbare seg på 29 tommern, selv om hun har en flott kropp, og istedet sjekker jeg nettavisene og registerer at det nok engang er snakk om spisesteder som er preget av forråtnelse og bedervet kjøtt. Det hele er skremmende og jeg får faen ikke lyst til å spise ute lenger.

Det at halvparten av dagens 10 stengte shapper heter noe med Ali, Muslimske faenskap, Kebab eller Sudan Geitost, gjør ikke det hele noe bedre. Ikke det at det gjør det noe verre heller, men hele restaurantbransjen er preget av ekstreme menger utlendinger som kokkelerer bedervet kjøtt og vil oss nordmenn vondt.

Man kan vel lure på om utelivsbransjen er råtten fordi den bestør av 90 % mennesker fra lumske kulturer? Vel, det er nå min teori.

Ellers er dol helvete om dagen. Det går utrolig tregt og selv jeg gidder ikke sjekke innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    19

  • naiv

    5

  • Spirea

    5

  • astridny

    1

Mest aktive i denne tråden

Er du i dårlig humør om dagen, eller? Hva med en god dusj, spise noe godt, en kald øl og musikk som du liker. Dol er ingenting lenger, enig i det, men livet består av andre ting også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du i dårlig humør om dagen, eller? Hva med en god dusj, spise noe godt, en kald øl og musikk som du liker. Dol er ingenting lenger, enig i det, men livet består av andre ting også.

Nei, jeg er ikke i dårlig humør.

Jeg kan ikke drikke i og med at jeg skal jobbe noen dager nå.

Men humøret er topp. Har ny hjemmekino og alt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

"Et jævla stønn fra den kjærringa ville vært nok til å gjøre meg impotent ut uka."

Ærlig talt! Det er bare to dager igjen av uka - so what's the fuzz about?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bak pizza, så blir kvelden bra ;o)

Kvelden er bra. Men jeg må jo syte og klage litt over galskap.

Aqua Lene er galskap og disse helvetes restaurantene som dukker opp så godt som hele tiden med sine råtne kyllinger og kjøttvarer, gjør det snart lite fristende å stikke på restaurant.

Godt at man legger ut lømlene på nettet så fort de blir avslørt, men det skremmende hvor stor del av denne bransjen som er uspiselig. Bokstavelig talt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Et jævla stønn fra den kjærringa ville vært nok til å gjøre meg impotent ut uka."

Ærlig talt! Det er bare to dager igjen av uka - so what's the fuzz about?

Jojo, du har jo et poeng der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å skaffe deg flere kanaler på tv?

En kanal er ikke nok nå for tiden.Husk på at vi er i år 2003. ;-)

Trenger ikke kanaler når jeg har masse dvd-filmer og hjemmekino! :)

Men jeg har selvsagt de vanlige kanalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke i dårlig humør.

Jeg kan ikke drikke i og med at jeg skal jobbe noen dager nå.

Men humøret er topp. Har ny hjemmekino og alt! :)

Hvis humøret er topp,og du er en hjemmekino og diverse så er det ingen grunn til å syte.

Nyt livet og spis noe godt hjemme istedenfor å tenke på noen fordervelser på restauranter. Glem det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis humøret er topp,og du er en hjemmekino og diverse så er det ingen grunn til å syte.

Nyt livet og spis noe godt hjemme istedenfor å tenke på noen fordervelser på restauranter. Glem det.

Vel, det er klart det hadde vært ganske digg å sette på Moulin Rouge med skikkelig lyd nå, mens pizzaen varmet seg i ovnen, men i og med at jeg ikke er hjemme så er det mye artigere å syte litt på dol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i grunnen enig i alt hva du skriver.

Du er stort sett det.

Men du, hva med den drømmen min? Den er ganske syk. Ikke sant? BØr jeg konfrontere NHD på psyk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det er klart det hadde vært ganske digg å sette på Moulin Rouge med skikkelig lyd nå, mens pizzaen varmet seg i ovnen, men i og med at jeg ikke er hjemme så er det mye artigere å syte litt på dol.

Så du er på jobb. Jeg syter hjemmefra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er stort sett det.

Men du, hva med den drømmen min? Den er ganske syk. Ikke sant? BØr jeg konfrontere NHD på psyk?

Nei, så gal var da ikke drømmen. Det er andre her inne som bør ta kontakt med NHD før du gjør det.

For lenge, lenge siden drømte jeg en mann klappet meg på rumpa med våte hender. Våknet brått da jeg kjente jeg ble våt. Jeg hadde tisset på meg.

Heldigvis så skjøtet jeg ikke på den drømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er på jobb. Jeg syter hjemmefra.

Jeg har hatt mer eller mindre fri en uke nå, og da har jeg faktisk syti uforbeholdent lite. Dessuten er dol så treigt at jeg ikke har giddi å stikke innom. Begynner faktisk å bli litt lei også. Selv i natt når jeg jobbet glemte (!) jeg å dra innom her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo, du har jo et poeng der.

Også den fordømte trusselen om impotens igjen - *gjesp* om det var 12 måneder igjen av uka.. squash er bra.

Forøvrig, Lene har ny silikon i leppa og lever nok stille og rolig til alt har stabilisert seg.

Siden du er inne på kropp: damer skal gå inn på midten - til info... herregud, har du da ingen sans for estetikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mer eller mindre fri en uke nå, og da har jeg faktisk syti uforbeholdent lite. Dessuten er dol så treigt at jeg ikke har giddi å stikke innom. Begynner faktisk å bli litt lei også. Selv i natt når jeg jobbet glemte (!) jeg å dra innom her.

Hva er det som gjør dol så tregt for tiden? Mange som er borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så gal var da ikke drømmen. Det er andre her inne som bør ta kontakt med NHD før du gjør det.

For lenge, lenge siden drømte jeg en mann klappet meg på rumpa med våte hender. Våknet brått da jeg kjente jeg ble våt. Jeg hadde tisset på meg.

Heldigvis så skjøtet jeg ikke på den drømmen.

Hehe, vi har vel alle driti oss ut på den måten der. F.eks. er det jo et velkjent problem blant overkåte gutter i puberteten at de kommer når de drømmer om sex, akkurat som det kan skje den beste å drømme at han pisser, og våkne opp og banne høyt :)

Ellers så er jeg enig med deg i at enkelte her burde oppsøke psykolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også den fordømte trusselen om impotens igjen - *gjesp* om det var 12 måneder igjen av uka.. squash er bra.

Forøvrig, Lene har ny silikon i leppa og lever nok stille og rolig til alt har stabilisert seg.

Siden du er inne på kropp: damer skal gå inn på midten - til info... herregud, har du da ingen sans for estetikk?

Hmmm, du, nå er jeg ikke helt med her.

"Damer skal gå inn på midten"?

Lene går da inn på midten? Man kan si mye om det mennesket der, men hun har en usedvanlig pen kropp. Virkelig playboy, og til og med nesten fitness (!), kropp.

En usedvanlig og smekker kvinne.

(Det forklarer jo for øvrig hvorfor hun spiller så mye på kropp som hun gjør. Noe annet har hun tross alt ikke. I hvert fall ikke som jeg kan se).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...