Gå til innhold

Jeg sovna i kveld...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Hva er det som gjør dol så tregt for tiden? Mange som er borte?

Mener du "tregt" i forstand at serveren her åpenbart er fucka, eller "tregt" i forstand kjedelig?

Førstnevnte gjelder vel serveren.

Sistnevnte gjelder vel at alt er diskutert tidligere og det er lissom ikke like artig lenger å skrive noe man har skrevet 100 ganger tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    19

  • naiv

    5

  • Spirea

    5

  • Hansagirl

    1

Mest aktive i denne tråden

Hmmm, du, nå er jeg ikke helt med her.

"Damer skal gå inn på midten"?

Lene går da inn på midten? Man kan si mye om det mennesket der, men hun har en usedvanlig pen kropp. Virkelig playboy, og til og med nesten fitness (!), kropp.

En usedvanlig og smekker kvinne.

(Det forklarer jo for øvrig hvorfor hun spiller så mye på kropp som hun gjør. Noe annet har hun tross alt ikke. I hvert fall ikke som jeg kan se).

Næh, jeg har også sittet - godt etablert - alderdommelig og ordentlig og sett på Lene på tv og det som slår meg er at dama - som er bare 29 år har ny silikon i overleppa og har rett linje fra hoftene opp til puppene... og det er vel ikke det som er en perfekt kropp eller? Kanhende de ekstremt lave buksene hjalp til litt, men dama har ikke midje SDD - det ser du vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi har vel alle driti oss ut på den måten der. F.eks. er det jo et velkjent problem blant overkåte gutter i puberteten at de kommer når de drømmer om sex, akkurat som det kan skje den beste å drømme at han pisser, og våkne opp og banne høyt :)

Ellers så er jeg enig med deg i at enkelte her burde oppsøke psykolog.

Du, mens jeg har deg her; har ikke hun sykkeldama Anita Valen og Aqua-Lena mange felles likhetstegn?

Lepper og hjerne, i alle fall.

Jeg er sikker på du kan skrive mye fint om Anita Valen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dukkelise

Hihi...så godt å høre noen har hatt noen lunde de samme opplevelsene som en selv.

Å sovne på sofaen kan være ganske så godt,men kan utvikle seg til å bli rett en helvetes opplevelse..

Lykke til med videre søvn og oppvåknigs opplevelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, jeg har også sittet - godt etablert - alderdommelig og ordentlig og sett på Lene på tv og det som slår meg er at dama - som er bare 29 år har ny silikon i overleppa og har rett linje fra hoftene opp til puppene... og det er vel ikke det som er en perfekt kropp eller? Kanhende de ekstremt lave buksene hjalp til litt, men dama har ikke midje SDD - det ser du vel?

Åja, jeg så ikke så lenge på henne at jeg la merke til de helt store detaljene i kveld. Men jeg har jo sett bilder av henne tidligere.

Men jo, akkurat silikonen i leppene la jeg faktisk merke ti jeg også.

Tja... Om hun har midje... Jeg er usikker på hva du mener. For min del, dersom jeg dømmer en kropp etter hvor fullkommen den er, så ser jeg på hvordan de ulike kroppsdelene sitter i forhold til hverandre.

Og her kommer Lene godt ut. Hun har meget, meget (!) flotte og veltrente ben. Du ser til og med konturene av veltrente muskler her, noe som faktisk er utrolig vanskelig å få til for damer. I tillegg har hun et rumpe/hofteparti som står veldig godt i forhold til midjen, som igjen står veldig godt i forhold til brystene som sitter frampå en rygg med V-form - igjen noe jenter ikke får uten år og dag med meget seriøs trening og et meget seriøst kosthold.

Derfor synes jeg det står skikkelig respekt av kroppen hennes, men hun faller tilbake på trynet som utstråler denne "se på meg" holdningen som jeg overhodet ikke klarer å se sjarmen i, og når hun åpner kjeften minner hun om en svært usikker jente som overhodet ikke har noe å fare med annet enn utseendemessig - noe hun ser ut til å være fullstendig klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, jeg så ikke så lenge på henne at jeg la merke til de helt store detaljene i kveld. Men jeg har jo sett bilder av henne tidligere.

Men jo, akkurat silikonen i leppene la jeg faktisk merke ti jeg også.

Tja... Om hun har midje... Jeg er usikker på hva du mener. For min del, dersom jeg dømmer en kropp etter hvor fullkommen den er, så ser jeg på hvordan de ulike kroppsdelene sitter i forhold til hverandre.

Og her kommer Lene godt ut. Hun har meget, meget (!) flotte og veltrente ben. Du ser til og med konturene av veltrente muskler her, noe som faktisk er utrolig vanskelig å få til for damer. I tillegg har hun et rumpe/hofteparti som står veldig godt i forhold til midjen, som igjen står veldig godt i forhold til brystene som sitter frampå en rygg med V-form - igjen noe jenter ikke får uten år og dag med meget seriøs trening og et meget seriøst kosthold.

Derfor synes jeg det står skikkelig respekt av kroppen hennes, men hun faller tilbake på trynet som utstråler denne "se på meg" holdningen som jeg overhodet ikke klarer å se sjarmen i, og når hun åpner kjeften minner hun om en svært usikker jente som overhodet ikke har noe å fare med annet enn utseendemessig - noe hun ser ut til å være fullstendig klar over.

Og dette - kommer fra en mann med "se på meg-holding" så det holder *ler*, nei vet du hva ;o))

Og nei, hun har ikke midje og det er helt ok for oss andre men kanskje ikke når hun kommer i Playboy *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, mens jeg har deg her; har ikke hun sykkeldama Anita Valen og Aqua-Lena mange felles likhetstegn?

Lepper og hjerne, i alle fall.

Jeg er sikker på du kan skrive mye fint om Anita Valen også.

Hehe, jeg så henne på sporten tidligere i kveld, og det som da slo meg var at den jenta har en helt sinnssykt godt trent kropp. Jeg kan i skrivende stund ikke komme på noen kvinnelige utøvere som har en bedre trent overkropp enn den dama. Musklene hennes regelrett struttet under så godt som 0 % fett der hun sto i en topp uten armer, og jeg må innrømme at jeg ble aldri så lite imponert.

Men jo; de har noen fellestrekke. F.eks. leppene og selv om jeg ikke har fått med meg all verden av Anita Valen tidligere (det har jeg jo for øvrig heller ikke gjort av Aqua Lene), så har jeg fått inntrykk av henne som usedvanlig kort.

Jeg har jo sett en del intervjuer, spesielt etter denne koffeinsaken, samt nettintervjuer med dama, og jeg satt ikke akkurat igjen med noe inntrykk av at det var noen hjemme hos henne.

Noen vil vel nå si at dette er janteloven og at jeg er en av dem som mener at alle pene jenter er dumme, men det er selvsagt ikke tilfelle, og disse to er ekstreme tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette - kommer fra en mann med "se på meg-holding" så det holder *ler*, nei vet du hva ;o))

Og nei, hun har ikke midje og det er helt ok for oss andre men kanskje ikke når hun kommer i Playboy *s*

Jeg har ikke den holdningen!

Men du: Jeg forstår faktisk ikke hva du mener med at hun ikke har midje?

Hun har da for all del midje som alle andre. Hvis ikke ville hun jo blitt verdenskjent som dama med underkropp, overkropp og luft i mellom. Nesten som luftrommet mellom hodedelene til Ike i South Park.

:)

Men seriøst. Jeg forstår faktisk ikke hva du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg så henne på sporten tidligere i kveld, og det som da slo meg var at den jenta har en helt sinnssykt godt trent kropp. Jeg kan i skrivende stund ikke komme på noen kvinnelige utøvere som har en bedre trent overkropp enn den dama. Musklene hennes regelrett struttet under så godt som 0 % fett der hun sto i en topp uten armer, og jeg må innrømme at jeg ble aldri så lite imponert.

Men jo; de har noen fellestrekke. F.eks. leppene og selv om jeg ikke har fått med meg all verden av Anita Valen tidligere (det har jeg jo for øvrig heller ikke gjort av Aqua Lene), så har jeg fått inntrykk av henne som usedvanlig kort.

Jeg har jo sett en del intervjuer, spesielt etter denne koffeinsaken, samt nettintervjuer med dama, og jeg satt ikke akkurat igjen med noe inntrykk av at det var noen hjemme hos henne.

Noen vil vel nå si at dette er janteloven og at jeg er en av dem som mener at alle pene jenter er dumme, men det er selvsagt ikke tilfelle, og disse to er ekstreme tilfeller.

Ja, nettopp. Da er vi enige der også.

Ellers så forsvinner det flere og flere fra Dol? Som regel er jeg innom her og titter hver dag, men det er lite liv her nå.

De mest markante kamphanene har også forsvunnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke den holdningen!

Men du: Jeg forstår faktisk ikke hva du mener med at hun ikke har midje?

Hun har da for all del midje som alle andre. Hvis ikke ville hun jo blitt verdenskjent som dama med underkropp, overkropp og luft i mellom. Nesten som luftrommet mellom hodedelene til Ike i South Park.

:)

Men seriøst. Jeg forstår faktisk ikke hva du mener.

Jeg så på henne ikveld - etter at jeg var ferdig med å bivåne puppene til Anne Kath og jeg må si jeg synes Aqua Lene har dårlig med midje. Hva det er med beina hennes og det ørvrige vet jeg lite om, men jeg prøvde å se om dama har fasong, og det jeg kan se er en rett kropp. Helt fin den, men slutt å sleve....

Silikon i overleppa var litt pinlig, unaturlig, dumt...

Men nå må jeg jo legge meg *s* jeg har jo et liv imorgen også (ulikt andre jeg kjenner - knegg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facinerende at du kan finne Aqua-Lene så frastøtende, men samtidig tenke på sex med henne. Ikke akkurat som om jeg tenker "Enrique Inglesias (ja, for jeg synes han er kvalm) - ja,ja, så lenge han ikke stønner eller synger kunne jeg tatt han på en dårlig kveld".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facinerende at du kan finne Aqua-Lene så frastøtende, men samtidig tenke på sex med henne. Ikke akkurat som om jeg tenker "Enrique Inglesias (ja, for jeg synes han er kvalm) - ja,ja, så lenge han ikke stønner eller synger kunne jeg tatt han på en dårlig kveld".

Ikke uvanlig å ønske å ha sex med noen som er deilig-ekkel. Det kicker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så på henne ikveld - etter at jeg var ferdig med å bivåne puppene til Anne Kath og jeg må si jeg synes Aqua Lene har dårlig med midje. Hva det er med beina hennes og det ørvrige vet jeg lite om, men jeg prøvde å se om dama har fasong, og det jeg kan se er en rett kropp. Helt fin den, men slutt å sleve....

Silikon i overleppa var litt pinlig, unaturlig, dumt...

Men nå må jeg jo legge meg *s* jeg har jo et liv imorgen også (ulikt andre jeg kjenner - knegg)

Det hele blir vel en definisjonssak i forhold til hva man synes er pent. Jeg er kanskje en som blir overdrevet imponert av godt trente jenter i og med at jeg synes det står stor respekt å klare å oppnå det de har gjort, samtidig som jeg jo tidligere har vært veldig opphengt i det å trene seg til en flott kropp og det sitter nok litt igjen i forhold til hva jeg mener er "perfekt".

Vel, sov godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp. Da er vi enige der også.

Ellers så forsvinner det flere og flere fra Dol? Som regel er jeg innom her og titter hver dag, men det er lite liv her nå.

De mest markante kamphanene har også forsvunnet?

Ja, jeg vet ikke hvor det har blitt av folk.

Selv jeg har ikke vært innom og sjekket her hver dag i det siste, noe som tidligere har vært rimelig standard prosedyre.

Jeg liker å skrive og derfor henger jeg her mye. Hva som diskuteres er ofte ikke så nøye, men nå har jeg vel kanskje funnet ut at det faktisk går ann å slå to fluer i en smekk og skrive andre steder, om ting som faktisk også fenger og opptar meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facinerende at du kan finne Aqua-Lene så frastøtende, men samtidig tenke på sex med henne. Ikke akkurat som om jeg tenker "Enrique Inglesias (ja, for jeg synes han er kvalm) - ja,ja, så lenge han ikke stønner eller synger kunne jeg tatt han på en dårlig kveld".

Det er ikke spesielt uvanlig. Jeg synes jenta virker blåst, men det vil ikke si at hun ikke har en fryktelig pen kropp. Og en pen kropp egner seg jo selvsagt til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, mens jeg har deg her; har ikke hun sykkeldama Anita Valen og Aqua-Lena mange felles likhetstegn?

Lepper og hjerne, i alle fall.

Jeg er sikker på du kan skrive mye fint om Anita Valen også.

Fy faen - hun har en bra kropp og er pen men hun sminker seg som et helvete. Sikker på at hun kjøper sminken sin på Nille eller noe sånt - og tar i en boks for hver omgang. Ser jo helt forjævlig ut. Aqua Lene ser jo stort sett dritbra ut - det skal hun ha. Anita - skjerp deg !!!

Da var det ikke noe mer jeg ville si akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du "tregt" i forstand at serveren her åpenbart er fucka, eller "tregt" i forstand kjedelig?

Førstnevnte gjelder vel serveren.

Sistnevnte gjelder vel at alt er diskutert tidligere og det er lissom ikke like artig lenger å skrive noe man har skrevet 100 ganger tidligere.

"Sistnevnte gjelder vel at alt er diskutert tidligere og det er lissom ikke like artig lenger å skrive noe man har skrevet 100 ganger tidligere."

Det går ikke an å diskutere alt tidligere, da betyr det at diskusjonen er fastlåst i det samme som det har vært, og ingen utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...