Gå til innhold

Har satt inn egg!

Anbefalte innlegg

jente721365380494
Skrevet

Hei! Er nå en rugende høne. I dag har jeg fått satt inn to flotte egg av beste kvalitet. Dette blir spennende. Legen sa at jeg har de beste muligheter for at det skal lykkes denne gang. Håper bare at eggene fester seg.

Klem fra

Gjest prillaguri
Skrevet

så spennende! du skal se at ihvertfall ett av de flotte eggene fester seg! lykke til! skal følge med og se hvordan det går med deg.

Skrevet

Oj, så spennende! Masssse lykke til!! Sender mange blå vibber din vei ~~~~~~~~~~~~~~~

:-)

Skrevet

Nå har du en spennende tid foran deg.

Lykke til.

Vi får vel oppdatering underveis.

Skrevet

Så flott ! Da er det bare å innta rugeposisjon, og krysse fingre og tær. Her har du noen lykkevibber:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lykke til !

Skrevet

Heisann! Fint og høre at du hadde så fine egg denne gangen. Gleder meg til og høre test resultatet om en stund..

jente721365380494
Skrevet

Hei! Takk for alle gode vibber. Skal holde dere oppdatert.

I dag fikk jeg holde to tvillingjenter på 6 uker. De er et resultat av prøverørsbeh. Kjempesøte!!

klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...